Τα Βασικά Για Τις Βιτρίνες Των Καταστημάτων – Ένας οδηγός για το Οπτικό Εμπόριο

Οι βιτρίνες των καταστημάτων είναι επιτακτική ανάγκη για κάθε επιχείρηση λιανικής. Το κατάστημα θα μπορούσε να είναι φαρμακείο, κατάστημα κοσμημάτων, έκθεση επίπλων, κατάστημα ενδυμάτων ή μια μπουτίκ που πουλάει αντίκες, μεταξύ άλλων. Κάθε κατάστημα χρειάζεται κάποιες βιτρίνες καταστήματος. Υπάρχουν δύο κύριοι σκοποί που έχουν οι προθήκες των καταστημάτων. Ο ένας είναι η προφανής οπτική ελκυστικότητα που υποτίθεται ότι δελεάζει τους ανθρώπους και ο άλλος είναι να κρατάνε τα πράγματα οργανωμένα και εύκολα προσβάσιμα. Πολλοί ιδιοκτήτες καταστημάτων χρησιμοποιούν προθήκες στο κατάστημα για να οργανώσουν το απόθεμά τους και να χρησιμοποιήσουν κάθε ίντσα του διαθέσιμου ορατού χώρου για να αποθηκεύσουν και ταυτόχρονα να προβάλουν τα αντικείμενα. Ωστόσο, μερικοί ιδιοκτήτες καταστημάτων χρησιμοποιούν προθήκες στα καταστήματα αποκλειστικά για τη δική τους ορατότητα και όχι να διευκολυνθεί η καλύτερη καταγραφή των αποθεμάτων τους.

Υπάρχουν μερικά βασικά στοιχεία για τις βιτρίνες των καταστημάτων που κάθε ιδιοκτήτης καταστήματος θα πρέπει να γνωρίζει. Το να αγοράσετε ντουλάπα-βιτρίνα ή το να στήσετε κάποια αντικείμενα κάτω από φανταχτερό κρυφό φωτισμό δεν είναι αρκετό. Αυτό που χρειάζεστε είναι μια ιδέα σχετικά με το οπτικό εμπόριο (visual merchandising) και πώς αυτό λειτουργεί. Τεχνικά, οι προθήκες των καταστημάτων βρίσκονται στη σφαίρα του οπτικού εμπορίου, που είναι στην πραγματικότητα ειδικότητα στις σχολές επιχειρήσεων.

  • Πρώτον, θα πρέπει να επιλέξετε τα αντικείμενα που θα τοποθετούσατε στις βιτρίνες του καταστήματός σας. Θα επιλέξετε προφανώς διαφορετικούς τύπους αντικειμένων, αλλά αυτό που επίσης θα πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε αντικείμενα διαφόρων μεγεθών. Η ποικιλία της φύσης των αντικειμένων έχει σημασία, αλλά μετά τη διαφορά στο μέγεθος. Η ασυμμετρία λειτουργεί καλύτερα από τη συμμετρία στο οπτικό εμπόριο. Δελεάστε τους ανθρώπους με τα διαφορετικά μεγέθη και στη συνέχεια, δείξτε την ποικιλία της φύσης των αντικειμένων που έχετε. Επίσης, δοκιμάστε να προτείνετε τα μεγαλύτερα αντικείμενα απολύτως μπροστά.
  • Δεύτερον, θα πρέπει να επενδύσετε στα σωστό έπιπλα για τις βιτρίνες των καταστημάτων. Μη ξοδέψετε πάρα πολλά, αλλά το να ξοδέψετε πολύ λίγα θα είναι εμφανές από την ποιότητα των προθηκών του καταστήματος. Διαλέξτε χρώματα που τονίζουν τα αντικείμενα που πουλάτε. Μην επιλέγετε μια αντίθεση που δεν ταιριάζει στο κατάστημα ή την επιχείρησή σας. Μπορείτε να τολμήσετε τα χρώματα της επιλογής σας, αλλά πριν από τη λήψη της τελικής απόφασης εξετάστε τα φώτα που θα χρησιμοποιήσετε και εάν τα χρώματα ταιριάζουν καλά με τα φώτα και το αντίστροφο.
  • Το επίκεντρο του χώρου είναι η πιο σημαντική πτυχή της βιτρίνας του καταστήματος. Σε ποιο αντικείμενο εστιάζετε, τί τονίζει ο φωτισμός ή τί παρατηρεί κανείς τη στιγμή που κοιτάει τη βιτρίνα του καταστήματός σας. Αυτό θα δελεάσει τα άτομα περισσότερο.

Μη στοιβάζετε τα πράγματα στις βιτρίνες του καταστήματός σας. Να έχετε την πρόσοψη καλά, προσεγμένα οργανωμένη και σε διάταξη. Οι επόμενες γραμμές μπορούν να έχουν λίγα περισσότερα αντικείμενα. Ποτέ μη γεμίζετε υπερβολικά τις βιτρίνες των καταστημάτων.

Βιτρίνες οπτικών