Συμβουλές Για Να Τελειοποιήσετε τη Σχεδίαση του Φαρμακείου Σας

Ο σχεδιασμός του φαρμακείου είναι τόσο σημαντικός όσο και το απόθεμα. Το τί έχετε να προσφέρετε συσχετίζεται με το πώς μπορείτε να το προσφέρετε. Το να παρουσιάζετε το απόθεμά σας με έναν τρόπο που κάνει την αγορά βολική, το να δελεάζετε τους πελάτες με έναν ευχάριστο εξωτερικό σχεδιασμό και με ένα τακτοποιημένο εσωτερικό που σχεδιάζεται καλά για να οδηγήσει σε πωλήσεις είναι οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν την τύχη ενός φαρμακείου.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να τελειοποιήσετε τη σχεδίαση του φαρμακείου σας.

  • Ξεκινήστε με τους εξωτερικούς χώρους. Πώς δείχνει το φαρμακείο σας εξωτερικά, από την οπτική γωνία των περαστικών και από την απέναντι πλευρά του δρόμου, καθώς επίσης και από απόσταση; Υπάρχει κατάλληλη σήμανση έξω, είναι τα χρώματα ελκυστικά, είναι οι ταμπέλες και τα λογότυπα κατάλληλα φωτισμένα και υπάρχει κάποιο μοναδικό στοιχείο που κάνει τη σήμανση να ξεχωρίζει από τα άλλα καταστήματα ή τα κτίρια που είναι κοντά; Μία ωραία, μεγάλη επιγραφή με το λογότυπο και το όνομα του φαρμακείου, μαζί με κάποιο σλόγκαν που εκφράζουν τη φιλοσοφία είναι αναγκαία.
  • Ελέγξτε τις βιτρίνες σας που είναι ορατές από την εξωτερική μεριά. Οι προθήκες είναι συχνά αυτές που οδηγούν τους ανθρώπους να εισέλθουν. Όσοι έχουν μια επείγουσα ανάγκη για συγκεκριμένα προϊόντα θα εισέλθουν ούτως ή άλλως μέσα κι αν δεν υπάρχει άλλο φαρμακείο στην περιοχή, έχετε τότε την πολυτέλεια να είστε η μόνη επιλογή, αλλά για εκείνους που έχουν επιλογές ή δεν έχουν κάτι επείγον, θα πρέπει να τους δώσετε λόγους για να εισέλθουν. Προβάλετε στη βιτρίνα μερικά από τα προϊόντα με εμπορική επιτυχία και επωφεληθείτε από το οπτικό εμπόριο. Μη συσσωρεύετε πολλά στις βιτρίνες, καθώς αυτό θα προκαλέσει σύγχυση στους περαστικούς. Κρατήστε τις προθήκες απλές, χωρίς ακαταστασία και εστιάστε στο φωτισμό ορισμένων βασικών προϊόντων.
  • Τώρα ελέγξτε τους διαδρόμους και τη διάταξη ολόκληρου του καταστήματος. Η διάταξη και η τοποθέτηση του προϊόντος είναι οι δύο σημαντικότερες πτυχές του σχεδιασμού του φαρμακείου. Είναι εύκολο να οργανώσετε τα προϊόντα που πωλούνται περισσότερο ή που είναι πιο αναγκαία, επειδή θα πρέπει να τοποθετούνται ακριβώς στο μπροστινό μέρος, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να τα παίρνουν εύκολα. Κανείς δε θα ήθελε να εξερευνήσει ολόκληρο το κατάστημα για να βρει κάτι που χρειάζεται κάθε μέρα ή κάθε εβδομάδα. Η τοποθέτηση του υπόλοιπου αποθέματος, που είναι το μεγαλύτερο μέρος, είναι αυτό που είναι μια πρόκληση. Θα πρέπει να έχετε τα προϊόντα σας κατηγοριοποιημένα σύμφωνα με τη σχέση τους. Κρατήστε τα παρόμοια προϊόντα σε ένα μέρος και αν μερικά προϊόντα μπορούν να ομαδοποιηθούν, τότε τοποθετήστε τα μαζί. Για παράδειγμα, όλες οι βιταμίνες μπορούν να τοποθετηθούν σε ένα ράφι, ενώ όλα τα προϊόντα φροντίδας του δέρματος μπορούν να ομαδοποιηθούν μαζί, ανεξάρτητα από τη μάρκα ή τον ειδικό σκοπό τους.
  • Μια κομψή φαρμακείου είναι αυτή που του επιτρέπει να είναι απλό, ευρύχωρο, βολικό για να χαζέψει κανείς, καλά φωτισμένο και λογικό.

Σχεδίαση φαρμακείου