Μελέτη κρεοπωλείου στους Αμπελόκηπους 

  • Μελέτη κρεοπωλείου
  • Μελέτη κρεοπωλείου Αμπελόκηποι
  • Μελέτη, κατασκευή κρεοπωλείου Αμπελόκηποι
  • Μελέτη, ανακαίνιση κρεοπωλείου Αμπελόκηποι
  • Μελέτη, διακόσμηση κρεοπωλείου Αμπελόκηποι
  • Μελέτη, σχεδιασμός κρεοπωλείου Αμπελόκηποι
  • Μελέτη ανακαίνισης κρεοπωλείου Αμπελόκηποι
  • Μελέτη κατασκευής κρεοπωλείου Αμπελόκηποι
  • Μελέτη διακόσμησης κρεοπωλείου Αμπελόκηποι
  • κρεοπωλείο Αμπελόκηποι
  • Μελέτη Αμπελόκηποι
  • Ανακαίνιση Αμπελόκηποι
  • Κατασκευή Αμπελόκηποι
  • Αμπελόκηποι, Μελέτη κρεοπωλείου
  • Αμπελόκηποι, κατασκευή κρεοπωλείου
  • Αμπελόκηποι, ανακαίνιση κρεοπωλείου
  • Αμπελόκηποι, σχεδιασμός κρεοπωλείου

Μελέτη κρεοπωλείου στους Αμπελόκηπους 

 

Αναρωτιέστε πώς ένα κατάστημα, και πιο συγκεκριμένα ένα κρεοπωλείο, μπορεί να αυξήσει την πελατεία του και να γίνει ανταγωνιστικό; Η υψηλή ποιότητα του εμπορεύματος και η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σε συνδυασμό με την κατάλληλη παρουσίαση σε ένα ζεστό και επικοινωνιακό περιβάλλον προσελκύουν τους καταναλωτές και κατευθύνουν τις αγορές τους.

Αποσκοπώντας στα παραπάνω, ο κρεοπώλης από τους Αμπελόκηπους απευθύνθηκε στην Innovo Constructions, την εξειδικευμένη εταιρεία στην μελέτη, κατασκευή και ανακαίνιση καταστημάτων, για την αναβάθμιση του χώρου του. Η υψηλή ποιότητα της κατασκευής του καταστήματος συμβαδίζει με την υψηλή ποιότητα του εμπορεύματος αφήνοντας μια ξεχωριστή αίσθηση στο κοινό.

Κατά τη μελέτη για την κατασκευή του κρεοπωλείου δόθηκε αρχικά έμφαση στην βέλτιστη διαρρύθμιση και διάταξη του εξοπλισμού ώστε να εξασφαλίζονται οι συνθήκες υγιεινής και η ομαλή ροή των εργασιών. Η διακίνηση γίνεται εμφανώς οδηγώντας τα κρέατα μπροστά από τα μάτια των πελατών μέσα στο ψυγείο.

Σχετικά με την αισθητική και την εμπορικότητα της επιχείρησης, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στις όψεις του μαγαζιού. Οι προσόψεις είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του ιδιωτικού και του δημόσιου χώρου. Για τον λόγο αυτό παρουσιάστηκαν στον κρεοπώλη αρκετές εναλλακτικές λύσεις σε φωτορεαλιστικές εικόνες προκειμένου να επιλεχθεί αυτή που του αρμόζει. Η οικεία αίσθηση των επενδύσεων ξύλου ξεκινάει από την πρόσοψη και συνεχίζει στον χώρο πωλητηρίου.

Η διακόσμηση του κρεοπωλείου κινείται σε γήινους τόνους, εστιάζοντας στην ανάδειξη των προϊόντων και των στοιχείων μέσω του φωτισμού. Στη συνέχεια εναρμονίζοντας την διακόσμηση και τα γραφιστικά στοιχεία με τις επιλεγμένες τεχνικές merchandising αυξάνεται η εμπορικότητα της επιχείρησης και ενισχύεται ο επικοινωνιακός του χαρακτήρας.

Το νέο κρεοπωλείο προκαλεί εντύπωση με την πρώτη ματιά κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού. Η μοναδική του ταυτότητα παίζει κυρίαρχο ρόλο στην ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης τόσο μεταξύ ομοειδών επιχειρήσεων όσο και με τα μεγάλα σούπερ μάρκετ που δείχνουν να απορροφούν μεγάλο μέρος του πληθυσμού τα τελευταία χρόνια.