Μελέτη κατασκευής κρεοπωλείου στους Αγίους Αναργύρους

Μελέτη κατασκευής κρεοπωλείου στους Αγίους Αναργύρους

Τα κρεοπωλεία στις μέρες μας, έχουν προαχθεί σε boutique κρεάτων. Η μελέτη κρεοπωλείου είναι πλέον απαραίτητη. Όλο το μυστικό είναι στο στήσιμο. Δεν έχει σημασία τι πουλάς, αλλά πως το παρουσιάζεις. Δεν σας έχει τύχει, να δείτε ένα πολύ ωραίο κρεοπωλείο, το οποίο να διαθέτει μια λαχταριστή και προσεγμένη βιτρίνα και να θέλετε να τα πάρετε όλα;

Ε, αυτό θελήσαμε να καταφέρουμε, εμείς στην INNOVO CONSTRUCTIONS, όταν ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε την μελέτη ενός καταπληκτικού κρεοπωλείου, στους Αγίους Αναργύρους. Θέλαμε να το βλέπουν οι πελάτες και να ονειρεύονται αρνιά στην σούβλα, ρολά στον φούρνο και τηγανιές κρασάτες. Φυσικά τα καταφέραμε και το αποτέλεσμα θα ήταν η κατασκευή, να είναι μετά παιχνιδάκι.

Στο κρεοπωλείο στους Άγιους Ανάργυρους, θα χρησιμοποιηθεί σαν κύριο υλικό το ξύλο. Το ανοιχτόχρωμο ξύλο θα δώσει την αίσθηση εξοχής. Θα νομίζουν ότι βρίσκονται κάπου στα Ζαγοροχώρια και τα σφαχτά έρχονται κατευθείαν από την στάνη του Τσέλιγκα με την μουστάκα. Γιατί, τι θέλει ο άνθρωπος; Να ξέρει ή τουλάχιστον να νιώθει, ότι αυτά που τρώει είναι φρέσκα και υγιεινά.

Η πρόσοψη του καταστήματος θα είναι εξ ολοκλήρου τζαμαρία. Έτσι θα έχουν την δυνατότητα, το εσωτερικό του μαγαζιού και ο εργονομικά δομημένος διάκοσμος του, να είναι ορατά από τους περαστικούς. Αν δεν φαίνονται τα κοψίδια, πως θα πλησιάσει ο κόσμος;

Στον τοίχο πάνω από την τζαμαρία, θα τοποθετηθεί το λογότυπο του μαγαζιού. Το λογότυπο θα είναι το νησί της Κρήτης, σε μαύρο στρόγγυλο φόντο, μέσα στο νησί θα αναγράφεται η ιδιότητα του καταστήματος. Η Κρήτη φημίζεται για τα κρέατα και τα καλούδια που έχει. Ο τοίχος θα ντυθεί επίσης με ξύλο. Γενικότερα σε αυτό το μαγαζί δεν κάνουμε απιστίες. Το ξύλο έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.

Μπροστά στο μαγαζί, θα τοποθετηθεί ανεξάρτητη βιτρίνα, προς έκθεση των προϊόντων. Η βιτρίνα θα έχει ξύλινη βάση και οροφή, ακολουθώντας την διάθεση του υπόλοιπου χώρου. Εκεί μέσα, θα κρεμαστούν τα αρνιά που λέγαμε. Ο πελάτης, ειδικά με τα φαγώσιμα, θέλει να έχει άμεση οπτική επαφή. Είναι δελεαστικό.

Στον εσωτερικό χώρο, η οροφή θα επενδυθεί με ξύλο. Θα δημιουργηθούν προεξοχές, δίνοντας τρισδιάστατη όψη. Πάνω από το ξύλο, θα μπει μεταλλικός σκελετός, ώστε να δοθεί έμφαση στις γωνιές και στις προεξοχές της οροφής. Με λίγα λόγια, το μαγαζί θα θυμίζει στάβλο ή αχυρώνα. Το σπίτι των ζώων.

Ο δεξιός τοίχος που δεν θα κρύβεται από τις βιτρίνες των προϊόντων, θα ντυθεί με ξύλο. Μπροστά του, θα τοποθετηθεί κατασκευή από ξύλινα ράφια, στηριζόμενα σε μαύρο μεταλλικό σκελετό, όμοιο με εκείνο της οροφής. Η μορφή του αχυρώνα, συνεχίζεται σε όλο το μαγαζί.

Ο δεξιός και ο κεντρικός τοίχος, θα παραμείνουν λευκοί. Πάνω τους, θα μπουν μαύρες στρόγγυλες πινακίδες, που θα επιδεικνύουν το εμπόρευμα. Οι πινακίδες, θα είναι ίδιες με το λογότυπο της επιχείρησης και με το νησί της Κρήτης στην βάση τους.

Μπροστά στον δεξιό τοίχο, θα υπάρχει η βιτρίνα-ψυγείο, ή οποία θα είναι γωνία και θα καταλήγει στον κεντρικό τοίχο. Η πρόσοψη της βιτρίνας θα είναι ξύλινη, ενώ στην βάση της και στην επιφάνεια της θα είναι μαύρη.

Στο πάτωμα θα μπουν γκρι ουδέτερα πλακάκια, με εξαίρεση το κεντρικό σημείο του πατώματος, που θα τοποθετηθούν πλακάκια με σχέδια σε μαύρο πλαίσιο. Τα πλακάκια θα έχουν αποχρώσεις του κίτρινου. Με αυτό τον τρόπο συνδέουν χρωματικά ολόκληρο το μαγαζί.