Μελέτη κατασκευής καταστήματος ρούχων στην Αθήνα

Μελέτη κατασκευής καταστήματος ρούχων στην Αθήνα

Στην πρωτεύουσα, οι κατασκευαστικές απαιτήσεις αυξάνονται. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και οι πελάτες γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, καθώς ξέρουν ακριβώς τι κυκλοφορεί στην αγορά. Στην προσπάθεια τους να ξεπεράσουν ο ένας τον άλλον, θέλουν να υιοθετούν καινούριες τεχνικές και σχεδιασμούς και καλά κάνουν.

Η INNOVO CONSTRUCTIONS, όντας πλήρως ενημερωμένη, για τα διεθνή τεκταινόμενα στον τομέα των ανακαινίσεων και των επισκευών, μπορεί να ικανοποιήσει ακόμα και τον πιο δύσκολο πελάτη, αλλά και να υλοποιήσει όλες τις καινούριες τάσεις που λανσάρονται.

Φτιάξαμε ένα κατάστημα ρούχων με μεράκι και τεχνογνωσία, ως συνήθως. Στο συγκεκριμένο κατάστημα ρούχων, δεν χάσαμε χώρο δημιουργώντας βιτρίνα. Η πρόσοψη του μαγαζιού είναι έτσι φτιαγμένη και τα προϊόντα έχουν τοποθετηθεί στο μπροστινό μέρος, με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εμφανή. Όλο το μαγαζί, είναι βιτρίνα από μόνο του.

Στο κατάστημα επιλέξαμε να δώσουμε βιομηχανικό στυλ, το οποίο βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διακόσμησης, εδώ και πολλά χρόνια. Παραπέμπει σε άρτιο επαγγελματισμό, στο ότι τα προϊόντα έρχονται κατευθείαν από σκληρή δουλειά και θυμίζει την Αμερικανική αγορά.

Όπως αρμόζει στο βιομηχανικό στυλ, στο εσωτερικό του μαγαζιού κυριαρχεί το γκρι δίνοντας την αίσθηση του τσιμέντου. Στις προεξοχές των τοίχων δημιουργήθηκε τεχνοτροπία πεπαλαιωμένου τούβλου, όπως συνηθιζόταν παλιά στα εργοστάσια ανά τον κόσμο, πολύ πιο προσεγμένο φυσικά. Πάνω του εφαρμόσθηκε οριζόντια σιδερένια βάση για κρεμάστρες. Το τούβλο ενδείκνυται για κρέμαση ρούχων. Είναι υλικό σταθερό και βασταγερό και κρατάει πολύ βάρος.

Λόγω των τεχνοτροπιών στους τοίχους, δεν χρειάστηκε να φορτώσουμε το μαγαζί με διακοσμητικά στοιχεία. Ούτως ή άλλως, το βιομηχανικό στυλ είναι τάση από μόνο του και δεν χρειάζεται παρεισφρήσεις. Δεν του ταιριάζουν άλλωστε. Το κρατήσαμε minimal, ως οφείλαμε.

Για την έκθεση των προϊόντων, τοποθετήθηκαν στις εσοχές απομιμήσεις μπάρων ασφαλείας, για την περισσότερη στήριξη του γενικότερου ύφους. Σε αυτό το στυλ δεν θα μπορούσε να μπει κάτι άλλο. Όλα τα στοιχεία πρέπει να είναι εφάμιλλα και να συνάδουν.

Οι μπάρες, είναι η μία κανονικά τοποθετημένη και η άλλη ανάποδα βιδωμένη στην οροφή, επιτρέποντας την έκθεση διπλής ποσότητας εμπορεύματος, που μπορεί να αποτελείται από μακριά αλλά και κοντά ρούχα.

Τα φωτιστικά κινούνται στο ίδιο πνεύμα. Στην οροφή στο εξωτερικό τμήμα του μαγαζιού, τοποθετήθηκαν μαύρα, σιδερένια, μακρόστενα φωτιστικά, γιατί δεν χρειάζεται ιδιαίτερο φως. Αντιθέτως, στο εσωτερικό τμήμα του μαγαζιού, που έχει ανάγκη από φωταψίες, καθότι δεν είναι επαρκές το φυσικό φως, τοποθετήθηκε μεγάλος στρόγγυλος φωτισμός ο οποίος επεκτείνεται περίπου στην μισή οροφή.

Τα σποτάκια είναι στρατηγικά τοποθετημένα, ώστε να επιδεικνύουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προϊόντα. Έγινε επισταμένη μελέτη για την εφαρμογή τους και για τα ακριβή σημεία, προκειμένου ο φωτισμός τους να λειτουργεί μόνο επικουρικά, χωρίς να κουράζει. Και αυτά επίσης, είναι σιδερένια και μαύρα πιστά στο ύφος του μαγαζιού.

Στο κέντρο του μαγαζιού τοποθετήθηκε χαμηλό τραπεζάκι, απομίμηση κλουβιού, για την έκθεση διπλωμένων ρούχων.  Αυτό εξυπηρετεί και στο ότι οι πελάτες όταν δεν θέλουν κάτι, να του ακουμπούν εκεί και το προσωπικό να το βρίσκει εύκολα.

Οι σκάλες στολίστηκαν με τοιχογραφίες και ντύθηκαν με υλικό που θυμίζει συρματόπλεγμα περίφραξης.

Το πάτωμα έγινε πιο ανοιχτό γκρι, δίνοντας ύψος στον χώρο. Στο κέντρο ακριβώς δημιουργήθηκε τεχνοτροπία ασπρόμαυρων ρόμβων, όπου τοποθετήθηκε βάση για κρεμάστρες.