Κατασκευή καταστήματος κινητής τηλεφωνίας στους Αμπελόκηπους

  • Κατασκευή καταστήματος κινητής τηλεφωνίας από την Constructions
  • Ανακαίνιση καταστήματος κινητής τηλεφωνίας από την Constructions
  • Ανακαίνιση και εξοπλισμός καταστήματος κινητής τηλεφωνίας από την Constructions
  • Κατασκευή και εξοπλισμός καταστήματος κινητής τηλεφωνίας από την Constructions

Κατασκευή καταστήματος κινητής τηλεφωνίας στους Αμπελόκηπους

Τα καταστήματα «Buzz» γίνονται αλυσίδα και αποκτούν αναγνωρισιμότητα 

Η φιλοσοφία της αλυσίδας καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας αντανακλάται σε τρεις έννοιες: ευκολία, ταχύτητα, αξιοπιστία. Ευκολία γιατί η εξυπηρέτηση είναι άμεση και αποδοτική, ταχύτητα γιατί οι υπηρεσίες και οι επισκευές ολοκληρώνονται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Η αξιοπιστία πηγάζει από την υψηλή τεχνική κατάρτιση του προσωπικού μέσα σε έναν χώρο φιλικό και εργονομικά σχεδιασμένο να καλύπτει κάθε ανάγκη.

Το δεύτερο κατάστημα με την επωνυμία «Buzz» ανοίγει τις πύλες του στους Αμπελόκηπους. Η μελέτη του ακινήτου έδωσε λύσεις λειτουργικές σχετικά με τον ηλεκτρολογικό και μηχανολογικό εξοπλισμό, την θέρμανση και ψύξη, τον αερισμό και φωτισμό. Οι συνθήκες άνεσης διευκολύνουν τους πελάτες στην διερεύνηση των προϊόντων, στις αγορές τους και στη σύναψη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους υπαλλήλους.

Σε αντίθεση με την παραπάνω μελέτη είναι η διακόσμηση και η κατασκευή του καταστήματος οι οποίες βασίζονται στο αισθητικό αποτέλεσμα του πρώτου καταστήματος. Στόχος είναι υπάρχει μια ενιαία εικόνα που να αντιπροσωπεύει τον χώρο και να γίνεται εύκολα αναγνωρίσιμος από το καταναλωτικό κοινό με την πρώτη ματιά. Φυσικά κυρίαρχο ρόλο για τον σκοπό αυτό παίζει το λογότυπο και ο λεπτομερής σχεδιασμός του με το χαρακτηριστικό το κίτρινο χρώμα. Η αντίθεσή του με το γκρι φέρνει την επωνυμία πιο κοντά στο βλέμμα του περαστικού.

Κατά την επίπλωση και τον εξοπλισμό, λόγω του μακρόστενου σχήματος της κάτοψης του ακινήτου, τα σχέδια των επίπλων τροποποιήθηκαν ώστε να ταιριάζουν απόλυτα στην διαστασιολόγηση του χώρου. Εξαιτίας της μικρής τζαμαρίας – βιτρίνας δημιουργήθηκε μια πρωτότυπη βιτρίνα με θέση τηλεόρασης για το συγκεκριμένο κατάστημα ώστε να μπορεί να την υποστηρίζει τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά. Διότι η επικοινωνία με το κοινό ξεκινάει πάντα από την βιτρίνα.

Εν ολίγοις το νέο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας δημιουργήθηκε με συνέπεια στην μορφή και στις λειτουργικές του ανάγκες. Η αναγνωρισιμότητά του και οι αυξημένες του πωλήσεις βασίζονται στη χαρακτηριστική του ταυτότητα και στην εικόνα που σχηματίζει το κοινό για την επιχείρηση.