Κατασκευή κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα»

  • Κατασκευή κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Ανακαίνιση κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Εξοπλισμός κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Διακόσμηση κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Μελέτη κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Μελέτη σχεδιασμού κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Μελέτη ανακαίνισης κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Μελέτη κατασκευής κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Μελέτη εξοπλισμού κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions
  • Μελέτη διακόσμησης κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» από την Constructions

Κατασκευή κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα»

Το «Κόσμημα»: το σύγχρονο και «ζεστό» κοσμηματοπωλείο

 

Από τις παλαιότερες συνήθειες του ανθρώπου είναι ο καλλωπισμός με κοσμήματα. Σύμφωνα με έρευνες, ο κυριότερος λόγος που οι άνθρωποι φορούν κοσμήματα είναι ο στόχος τους να διαφοροποιηθούν από τους υπολοίπους. Έτσι κάθε κοσμηματοπωλείο αναζητάει την διαφορετικότητά του προκειμένου να προσελκύει συνεχώς νέο αγοραστικό κοινό, αυξάνοντας τις πωλήσεις του.

Ο επιχειρηματίας του κοσμηματοπωλείου το «Κόσμημα» αντιλαμβανόμενος εξ αρχής την ανάγκη δημιουργίας ενός πρωτότυπου χώρου υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας απευθύνθηκε στην Innovo Constructions. Η κατασκευή του κοσμηματοπωλείου από εξειδικευμένους συνεργάτες αποτελεί μια στρατηγική επένδυση καθώς προσδιορίζει την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη, την ποιότητα εξυπηρέτησης και την ταυτότητα του χώρου.

Οι δυνατότητες επεμβάσεων στις εξωτερικές όψεις ήταν λιγοστές, καθώς υπήρχε η υποχρέωση διατήρησης των υπαρχόντων επενδύσεων προς χάρης ομοιομορφίας με τα γύρω καταστήματα. Η προσέλκυση του βλέμματος του περαστικού επιτυγχάνεται με βιτρίνες της τζαμαρίας και τα κοσμήματα που προβάλουν. Ο λιτός σχεδιασμός των επίπλων επιτρέπει την προβολή πλήθους προϊόντων με τάξη και οργάνωση. Στον εσωτερικό χώρο η ζεστή και ευχάριστη ατμόσφαιρα σε γήινους τόνους υποδέχεται τον καταναλωτή.

Η τελειοποίηση της πρότασης έρχεται με την μελέτη φωτισμού. Οι βιτρίνες εξ αρχής κατηγοριοποιούνται ανάλογα με το εμπόρευμα που θέλει να αναδείξει ο κοσμηματοπώλης προκειμένου ο φωτισμός να είναι επαρκής και ο κατάλληλος. Όταν λέμε «κατάλληλος» εννοούμε με την πρέπουσα χρωματική απόδοση για την βέλτιστη προβολή των κοσμημάτων. Δεν θα ήταν δυνατόν να φωτιστεί με τον ίδιο τρόπο ο χρυσός (που είναι κίτρινος) και ο λευκόχρυσος (που είναι λευκός). Βέβαια ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στην ομοιόμορφη κατανομή του γενικού φωτισμού ώστε να εξασφαλίζονται συνθήκες οπτικής άνεσης όλες τις ώρες της ημέρας και της νύχτας.

Η μελέτη του κοσμηματοπωλείου εξασφάλισε την εφαρμογή σύγχρονων εμπορικών μεθόδων σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο χώρο. H Innovo Constructions έχοντας υψηλή κατάρτιση και μακροχρόνια εμπειρία στην μελέτη, κατασκευή και ανακαίνιση κοσμηματοπωλείου διαμόρφωσε ένα μοναδικό κατάστημα με ελκυστικότητα και ευελιξία που εκφράζει απόλυτα τον σύγχρονο επιχειρηματία.