Μελέτη ανακαίνισης καταστήματος εσωρούχων στο McArthur Glen

Μελέτη ανακαίνισης καταστήματος εσωρούχων στο McArthur Glen

Τα εσώρουχα. Μεγάλο κομμάτι στην ζωή των γυναικών αλλά και των αντρών. Η ανάδειξη τους, στο κατάστημα που τα πουλάει είναι στοίχημα. Η INNOVO CONSTRUCTIONS ξέρει να κερδίζει στοιχήματα.

Στο, διάσημο πλέον, εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, η εταιρεία εσωρούχων Luna, αποφάσισε, πως ότι καλύτερο για την κατασκευή του μαγαζιού τους, ήταν να απευθυνθεί στην INNOVO CONSTRUCTIONS. Τελικά το αποτέλεσμα τους δικαίωσε.

Τα χρώματα που επικρατούν στο κατάστημα, επιλέχθηκαν επίτηδες, προκειμένου να δώσουν την κατάλληλη ένταση. Στόχος τους είναι να αιχμαλωτίσουν τα βλέμματα των περαστικών για να σταθούν, να θαυμάσουν το μαγαζί και τελικά να μπουν μέσα. Επίσης, όμως, συμβάλλουν και στην καλαισθησία του χώρου και με αυτό τον τρόπο καθίσταται όλο το μαγαζί, μια μεγάλη βιτρίνα.

Είναι πασιφανές, πως δώσαμε μεγάλη προσοχή στην στοχευμένη επίδειξη και σωστή προώθηση το εμπορεύματος. Γι αυτό και έχουν τοποθετηθεί τόσες υποδοχές στήριξης και εξυπηρέτησης και γι αυτό απεικονίζεται παντού, ακόμα και εκτός βιτρίνας.

Οι πλαϊνοί τοίχοι βάφτηκαν στο χρώμα του γκρι. Πάνω τους, τοποθετήθηκαν λευκές επιφάνειες για την κρέμαση των ρούχων, με μαύρες λεπτομέρειες. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργήσαμε ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για τα προϊόντα του μαγαζιού, αλλά και κάναμε ένα λογοπαίγνιο – αναφορά για το από πού προέρχεται το γκρι χρώμα των τοίχων. Από την μίξη του μαύρου και του άσπρου.

Τα πλαίσια, όμως εκτός από το εργασιακό θέμα που εξυπηρετούν, δίνουν και βάθος στον τοίχο. Από αυτά προεξέχουν μεταλλικές βάσεις για κρεμάστρες, κυρτές έτσι ώστε να γίνονται εμφανή όλα τα προϊόντα που εκθέτονται σε αυτές.

Στον άλλον γκρι τοίχο τοποθετήθηκαν εναλλασσόμενα ράφια και βάσεις για κρεμάστρες, επιτρέποντας έτσι την τοποθέτηση ποικιλίας εμπορεύματος. Φυσικά, όπως όλα μέσα στο μαγαζί, έχουν διφορούμενη χρήση. Είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της διακόσμησης. Στην INNOVO CONSTRUCTIONS, δίνουμε σημασία και στο πρακτικό κομμάτι αλλά και στο αισθητικό, πολλές φορές, συνδυάζοντάς τα.

Στο κέντρο του καταστήματος δημιουργήσαμε πιο χαμηλά σταντ με γυάλινη υφή, κατά βάση λευκά με κίτρινες λεπτομέρειες στις άκρες, όπου τοποθετήθηκε κρυφός φωτισμός. Τα μεσαία stand, πρέπει να είναι πιο προσβάσιμα, έτσι ώστε να μπορούν οι πελάτες να αγγίζουν τα προϊόντα, για να καταλαβαίνουν αν τους ταιριάζουν ή όχι. Η επαφή του πελάτη με το προϊόν είναι πολύ σημαντική.

Το μαγαζί χωρίστηκε σε δεξί και αριστερό. Στην δεξιά πλευρά υπάρχουν περισσότερες βάσεις για κρεμάστρες ενώ στην αριστερή ράφια. Δημιουργήσαμε έτσι την αίσθηση της τακτοποίησης, αλλά και του προσανατολισμού, αφού δεν πρόκειται για έναν χώρο χαοτικό.

Στις άκρες των σταντ δημιουργήθηκαν τραπέζια στο ίδιο μοτίβο. Στην βάση αυτή την φορά, ο κρυφός φωτισμός, υποδεικνύει τον δρόμο προς τα εκεί.

Ο εσωτερικός τοίχος έγινε κίτρινος, έτσι ώστε, να έρχεται σε απόλυτη εναρμόνιση με τα διακοσμητικά και σε αυτόν που κοιτάει το μαγαζί από έξω, αλλά και στον πελάτη που είναι μέσα στο μαγαζί. Στον κίτρινο τοίχο υπάρχει και το λογότυπο του καταστήματος. Το λογότυπο του καταστήματος υπάρχει και στο ταμείο για να μείνει στην μνήμη.

Στην καθαρή λευκή οροφή τοποθετήθηκε κλασικός πολυέλαιος και μοντέρνα, βιομηχανικού στυλ, σποτάκια. Τα σποτάκια χρησιμοποιούνται για να φωτίσουν το εμπόρευμα ενώ ο πολυέλαιος διαχέει το φως στον χώρο, έτσι το κλασικό συναντά το μοντέρνο και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό.