Μελέτη ανακαίνισης οπωροπωλείου στη Βόνιτσα

Η INNOVO CONSTRUCTIONS, δεν περιορίζει τις δραστηριότητές στις μεγαλουπόλεις. Στην τιμημένη ελληνική επαρχία, εμπιστεύονται εξίσου την INNOVO CONSTRUCTIONS, για να έχουν στα χέρια τους την επιχείρηση που ονειρεύονται και αξίζουν. Γιατί σε έναν όμορφο χώρο, δουλεύεις καλύτερα.

Στην μαγευτική Βόνιτσα, στον Νομό Αιτωλοκαρνανίας, η INNOVO CONSTRUCTIONS, ανέλαβε την ανακαίνιση και ανακατασκευή ενός οπωροπωλείου. Το οπωροπωλείο που αναλάβαμε, δεν είναι ένα οποιοδήποτε και απλό οπωροπωλείο. Το συγκεκριμένο, διαθέτει πάγκο για την παρασκευή φρέσκων χυμών. Μπορούν οι πελάτες να αγοράσουν τα λαχανικά τους, αλλά και να απολαύσουν συνάμα, χυμό από τα πιο φρέσκα φρούτα.

Η πρόσοψη του καταστήματος είναι προσεκτικά τοποθετημένη. Είναι μια μεγάλη αναδιπλούμενη τζαμαρία, έτσι ώστε να φαίνεται, ολοκάθαρα το εμπόρευμα, κατά την διάρκεια του Χειμώνα, που το μαγαζί πρέπει να παραμένει κλειστό, αλλά και να μπορεί να ανοίγει διάπλατα το καλοκαίρι, για να αερίζεται και να είναι πιο “ανοιχτό” στους πελάτες.

Η πέτρα έχει χρησιμοποιηθεί στην πρόσοψη, προκειμένου να πετύχουμε το πάντρεμα του κλασικού με το μοντέρνο. Θα μπορούσαμε να βάλουμε την κλασσική τετριμμένη ταμπέλα με την επωνυμία του μαγαζιού. Όμως όχι. Η INNOVO CONSTRUCTIONS, είναι καινοτόμος σε όλες τις δραστηριότητές της. Αντί αυτού, τα γράμματα του brand, τοποθετήθηκαν ξεχωριστά έχοντας το κάθε ένα κρυφό φωτισμό. Ορμώμενοι από το όνομα του καταστήματος, επιλέξαμε τα γράμματα σε χρώμα “βερυκοκί”, αφού το μαγαζί λέγεται ΒΕΡΥΚΟΚΙΑ.

Στα stand που τοποθετήθηκαν, διατηρήσαμε την κλασσική απλότητα. Γιατί ορισμένα πράγματα είναι τέλεια ακριβώς όπως είναι. Τι πιο χαρακτηριστικό ενός μανάβικου, από τα γνωστά τελάρα που υποδέχονται τα οπωροκηπευτικά; Επιλέξαμε να έχουν καθαρές, ευδιάκριτες και τετράγωνες γραμμές, με σκοπό να τραβά την προσοχή μόνο το εμπόρευμα. Επίσης, επίτηδες δεν έχουν πλάτη. Αυτό έγινε έτσι ώστε, το περιεχόμενο των stand, να είναι ορατό και ευδιάκριτο από τους πελάτες, από όποια γωνία και να το κοιτούν, αλλά και για να φαίνεται πιο ανοιχτός όλος ο χώρος.

Το χρώμα που κυριαρχεί, είναι φυσικά το λαχανί. Το λαχανί παραπέμπει, στην φρεσκάδα των προϊόντων. Όμως, επιλέγοντας αυτό το χρώμα, κάνουμε και ένα έξυπνο λογοπαίγνιο με τον όρο “λαχανικά”. Έτσι συνειρμικά συνδέουν αυτό που βλέπουν με τα προϊόντα και τους ανοίγει η όρεξη.

Η τεχνοτροπία της οροφής είναι σε αρμονία με τα ράφια έκθεσης του εμπορεύματος και καταλήγει από την μια πλευρά στον τυφλό τοίχο του μαγαζιού κάνοντας τον το ίδιο ενδιαφέρον με την βιτρίνα. Αυτόν τον τοίχο τον κάναμε μαύρο δημιουργώντας έτσι έναν μαυροπίνακα που έχει ζωγραφισμένα με κιμωλία δελεαστικά φρούτα. Στην άλλη πλευρά η τεχνοτροπία οροφής καταλήγει στο μπαρ των φρέσκων χυμών ενώνοντας έτσι τα δυο σημεία του καταστήματος.

Και αφήσαμε το καλύτερο μέρος του καταστήματος για το τέλος. Φυσικά βάλαμε όλη την μαστοριά και την φαντασία μας να δουλέψει, για να κάνουμε το μπαρ, μια ζεστή και ονειρεμένη γωνιά. Στο μπαρ, υπάρχει επίσης η επωνυμία του μαγαζιού, αλλά περίτεχνα εφαρμοσμένη με κρυφό φωτισμό και χρησιμοποιημένη ως διακοσμητικό στοιχείο. Έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει απαρατήρητη.

Στον χώρο εργασίας του μπαρ, στα ντουλάπια αποθήκευσης, δημιουργήσαμε την αίσθηση του μαυροπίνακα, για να έχουν διπλή χρήση, δηλαδή να είναι και ένας μοντέρνος τιμοκατάλογος.