Χώροι εστίασης

Οι χώροι μαζικής εστίασης αποτελούν την ιδανική λύση για άτομα που αναζητούν την ξεκούραση, την συζήτηση, την διασκέδαση με ένα ποτό, έναν καφέ ή φαγητό. Η φιλόξενη και οικεία ατμόσφαιρα δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες ώστε οι άνθρωποι να μοιράζονται μοναδικές προσωπικές στιγμές με δικούς τους ανθρώπους και να ζούνε αξέχαστες εμπειρίες μέσα στο εστιατόριο, την καφετέρια, το σνακ – μπαρ, το καφέ – μπαρ.  

Όμως η αισθητική του καταστήματος δεν καθορίζει από μόνη της την ποιότητα και την αμεσότητα της εξυπηρέτησης. Η ικανοποίηση όλων των ανθρώπων επίσης σχετίζεται με την ομαλή ροή της κίνησης των ατόμων και των εμπορευμάτων, την λειτουργικότητα του χώρου και της εργονομία του εξοπλισμού. Η Innovo Constructions σχεδιάζει και κατασκευάζει πρωτότυπους χώρους μαζικής εστίασης λαμβάνοντας υπόψη της όλους τους παράγοντες που συντελούν στην επιτυχία τους. Διότι είναι γεγονός πως ένας  καλαίσθητος και ευχάριστος χώρος ενδυναμώνει την εικόνα της επιχείρησης και αποσκοπεί στην αύξηση του πελατολογίου της. Τα βήματα που ακολουθεί η εταιρεία για την εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης και αποδοτικής μελέτης φαίνονται παρακάτω: 

1. Προμελέτη

Ο ειδικός μέσα από την εμπειρία και την συνεχή τεχνική του κατάρτιση «βλέποντας» ένα ακίνητο μπορεί να «οραματιστεί» το μέλλον και την θεμελίωση μιας επιχείρησης με επιτυχία. Συνδυάζοντας στο μυαλό του πολλούς παράγοντας, όπως η τοποθεσία, η ανταγωνιστικότητα της περιοχής, η κατάσταση και η γεωμετρικότητα του ακινήτου εκθέτει τα υπέρ και τα κατά για την κατασκευή του χώρου εστίασης στο επιλεγμένο ακίνητο.

2. Αποτύπωση

Κάθε μελέτη είναι εξατομικευμένη εξαρτώμενη από την γεωμετρία, τις διαστάσεις, τις ανάγκες του ακινήτου και τις απαιτήσεις του επιχειρηματία. Έτσι βασικό βήμα για την δημιουργική ομάδα είναι η επιμέτρηση και φωτογράφιση ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα και άποψη του χώρου μελέτης.

3. Σχεδιαστική πρόταση

Η έναρξη της υλοποίησης του οράματος του επιχειρηματία ξεκινάει από τον σχεδιασμό και την διαρρύθμιση ώστε να διευκολύνεται η ροή της κίνησης και να επιτυγχάνεται η μέγιστη εκμετάλλευση κάθε τετραγωνικού εκατοστού. Η διάταξη των επίπλων και του εξοπλισμού δίνει λύσεις λειτουργικές στην απαιτητική καθημερινότητα του εργαζόμενου.

4. Διακόσμηση

Η βιτρίνα, ο επικοινωνιακός χαρακτήρας, η ελκυστικότητα και η λειτουργικότητα υπακούν στην κεντρική ιδέα διακόσμησης. Υλικά, χρώματα, διακοσμητικά μοτίβα δειγματίζονται προκειμένου να καθοριστεί ο χαρακτήρας που θα εκφράζει την μοναδική προσωπικότητα του επιχειρηματία. Η ταυτότητα «χτίζει» την εικόνα της επιχείρησης στο μυαλό του πελάτη και αφήνει ανεξίτηλα σημάδια σε κάθε του εμπειρία.

5. Φωτορεαλισμός

Η φαντασία του ανθρώπου καλπάζει επηρεαζόμενη από την συναισθηματική και σωματική του κατάσταση. Προκειμένου η δημιουργική ομάδα να επικοινωνεί με άριστο τρόπο την προτεινόμενη λύση στον επενδυτή και στη συνέχεια στους προμηθευτές και τα συνεργεία, την παρουσιάζει σε φωτορεαλιστικές εικόνες και τρισδιάστατα σχέδια.

6. Μελέτη φωτισμού

Ο φωτισμός ενός χώρους εστίασης χωρίζεται σε 3 βασικές θεματικές περιοχές: Ο φωτισμός στο παρασκευαστήριο είναι δυνατός και αληθοφανής ώστε να αποδίδει την πραγματική ποιότητα των προϊόντων παρασκευής. Αντίθετα ο φωτισμός στον χώρο των τραπεζοκαθισμάτων είναι συνήθως πιο ευέλικτος και ατμοσφαιρικός δημιουργώντας ένα περιβάλλον άνεσης και χαλάρωσης. Στο μπαρ ο φωτισμός ανάδειξης προβάλει στοχευμένα τα προϊόντα προτρέποντας τον πελάτη να κάνει τις λαχταριστές του επιλογές.

7. Merchandising

Πολλοί θα έλεγαν πως το merchandising αφορά μόνο επαγγελματικούς χώρους λιανικής πώλησης. Κι όμως, ο χώρος εστίασης διέπεται από κάποιους άγραφους κανόνες, σύμφωνα με τους οποίους η επιχείρηση γίνεται πιο ελκυστική και παρακινεί το κοινό να την επιλέξει. Η τάξη, η οργάνωση και η κατηγοριοποίηση του εξοπλισμού αλλά και του εμπορεύματος, η καθαριότητα και οι κατάλληλες σημάνσεις δημιουργούν το ιδανικό σκηνικό που οδηγεί στην αναβάθμιση, δίνοντας αξία στον χώρο και στον πελάτη.

8. Προϋπολογισμός και χρονοδιάγραμμα

Η εκπόνηση της μελέτης επιτρέπει στον επιχειρηματία να έχει τον πλήρη έλεγχο της ποιότητας, του χαρακτήρα, της λειτουργικότητας και της εμπορικότητας της επιχείρησή του. Η αναλυτική κοστολόγηση των εργασιών για την πραγματοποίηση του οράματός και η σύνταξη χρονοδιαγράμματος κατασκευής του δίνει τον έλεγχο συνολικά όλης της επένδυσής του.