Οπτικά

Έχει τύχει ποτέ να δείτε ένα οπτικό κατάστημα και να μην μπείτε καθόλου επειδή δεν σας τράβηξε η ατμόσφαιρα και το περιβάλλον του; Ή να μπείτε και να εξέλθετε αμέσως επειδή με την πρώτη ματιά ήρθατε σε επαφή με έναν υποβαθμισμένο και αντιαισθητικό χώρο; Σίγουρα πάντως θα υπάρχουν καταστήματα που δεν θα έχουν πέσει καθόλου στην αντίληψή παρόλου που μπορεί να έχουν ανακαινιστεί ή ανοίξει πρόσφατα και να περνάτε συχνά από μπροστά τους και. Η απουσία ταυτότητας και εμπορικότητας ενός οπτικού καταστήματος συνιστά τον πιο ουσιαστικό λόγο έλλειψης πελατειακού κοινού. 

Πολλές φορές η πρώτη εντύπωση ενός χώρου αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την προσέλκυση ή όχι υποψήφιων πελατών. Για τον λόγω αυτό απαραίτητη είναι η κατασκευή ή ανακαίνιση του οπτικού καταστήματος έπειτα από μια ολοκληρωμένη μελέτη. Διαρρύθμιση, λειτουργικότητα, υλικά, χρώματα, φωτισμός, συνθέσεις συμβάλουν καθοριστικά στην ψυχοσύνθεση του αγοραστικού κοινού και στις αποφάσεις του για αγορές. H Innovo Constructions ακολουθώντας τις τρέχουσες εξελίξεις της αγοράς, βρίσκεται στο πλευρό του επαγγελματία προτείνοντας και εφαρμόζοντας λύσεις σύγχρονες και ελκυστικές. Λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και των απαιτήσεων κάθε χώρου, η εταιρεία αντιμετωπίζει κάθε περίπτωση ξεχωριστά στοχεύοντας σε μια αποδοτική επένδυση. Τα βήματα που ακολουθεί για τον σχεδιασμό και την ολοκληρωμένη μελέτη οπτικού καταστήματος συνοψίζονται παρακάτω: 

1. Προμελέτη

Πρόκειται για ένα προαιρετικό βήμα κατά το οποίο ο ειδικός παρατηρεί τις καταναλωτικές συνήθειες της περιοχής, την θέση και την κατάσταση του ακινήτου καταλήγοντας σε συμπεράσματα συμφωνίας με τις νόμιμες διατάξεις και καταλληλότητας.

2. Αποτύπωση

Είναι γεγονός ότι ο ειδικός μέσα από την εμπειρία του μπορεί να παρατηρεί και να αντιλαμβάνεται λεπτομέρειες και απαιτήσεις του χώρου που ίσως να μην φαίνονται με την πρώτη ματιά. Οι πρώτες συζητήσεις μεταξύ των ειδικών και του επιχειρηματία γίνονται στο ακίνητο προκειμένου να συζητηθούν οι προσδοκίες και οι εκτενείς επεμβάσεις, να γίνει η επιμέτρηση και φωτογράφιση του χώρου.

3. Σχεδιαστική πρόταση

Η κατάλληλη διαρρύθμιση, η εργονομική διάταξη των επίπλων και η λειτουργικότητα παρουσιάζονται σε δισδιάστατα σχέδια προκειμένου να οριστικοποιηθεί η βέλτιστη λύση. Η σύλληψη της κεντρικής ιδέας συμβαδίζει πάντα με την λειτουργικότητα διευκολύνοντας τις κινήσεις των ατόμων και γλιτώνοντας τους πωλητές από άσκοπες ερωτήσεις.

4. Διακόσμηση

Πέρα από το καταρτισμένο και εξυπηρετικό προσωπικό, η ελκυστικότητα του χώρου και των διακοσμητικών μοτίβων υποδέχονται και φιλοξενούν τους καταναλωτές. Ο δειγματισμός των προτεινόμενων υλικών φέρνουν την πρόταση κατασκευής πιο κοντά στην πραγματικότητα, αποκτώντας στοιχεία της προσωπικότητας του επενδυτή. Η φιλική και άνετη ατμόσφαιρα με το μοναδικό της ύφος παρατείνει την διαμονή του ατόμου στον χώρο αυξάνοντας τις πιθανότητες για αγορές.

5. Φωτορεαλισμός

Η αντίληψη της πρότασης μελέτης γίνεται μέσω τρισδιάστατων εικόνων και φωτορεαλιστικών σχεδίων. Ο επαγγελματίας μέσα από μια εικόνα μπορεί να αντιληφθεί αν η μελλοντική κατασκευή του οπτικού του καταστήματος τον ευχαριστεί και ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες του.

6. Μελέτη φωτισμού

Ο φωτισμός ρυθμίζει τα επίπεδα οπτικής άνεσης, αναδεικνύει μορφές και σύνολα, επηρεάζει την ψυχολογία του κοινού. Έτσι η εταιρεία, μετά την οριστικοποίηση της πρότασης εφαρμογής, εκπονεί μια λεπτομερή μελέτη προκειμένου να οριστούν τα επίπεδα φωτισμού που χρειάζονται ανάλογα με τις δραστηριότητες που γίνονται σε κάθε χώρο χωριστά, να τονιστούν ειδικά σημεία προβολής, να επιλεχτούν τα κατάλληλα φωτιστικά σώματα.

7. Merchandising

Το merchandising εφαρμόζεται από την έναρξη σχεδιασμού του οπτικού καταστήματος καθώς είναι το μυστικό για αυξημένες πωλήσεις. Τα οπτικά ερεθίσματα ξυπνούν τις αισθήσεις και τα συναισθήματα συνήθως χωρίς να γίνονται εκ πρώτης όψεως αντιληπτά. Επίσης η σωστή ευκρινής σήμανση ενισχύει τον επικοινωνιακό χαρακτήρα μεταδίδοντας τα επιθυμητά μηνύματα και παρακινώντας το καταναλωτικό κοινό σε αυθόρμητες αγορές.

8. Προϋπολογισμός και χρονοδιάγραμμα

Μετά το πέρας της μελέτης, η κοστολόγηση των εργασιών που απαιτούνται για την εφαρμογή της και η σύνταξη ενός αναλυτικού χρονοδιαγράμματος διευκολύνουν τον επιχειρηματία στην οργάνωση των εξόδων και του χρόνου του. Έτσι ο επενδυτής έχοντας τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης εφησυχάζεται επενδύοντας τον χρόνο του σε πιο παραγωγικές για αυτόν ενέργειες.