Ξενοδοχεία

H εικόνα ενός ξενοδοχείου αποτελεί το χαρακτηριστικό στοιχείο που καθορίζει την αύξηση της πελατείας του. Η σύγχρονη διαδικτυακή εποχή ευνοεί τη διαφήμιση της εκσυγχρονισμένης ξενοδοχειακής μονάδας με τον καλαίσθητο σχεδιασμό και τα ελκυστικά δωμάτια. Μέσα από μια δημοσιευμένη εικόνα του χώρου, η επιχείρηση αναδεικνύεται ως τον ιδανικό προορισμό για στιγμές ανάπαυσης, αναζωογόνησης και ξεγνοιασιάς. 

Η εξ αρχής κατασκευή του ξενοδοχείου ή μια νέας πτέρυγας περιλαμβάνει πολλές πτυχές στις οποίες η συμβολή μιας εξειδικευμένης εταιρείας, όπως η Innovo Constructions, είναι καθοριστική. Είτε πρόκειται για κατασκευή είτε για ανακαίνιση ξενοδοχείου, η εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης μελέτης αποτελεί εγγύηση για ένα άρτιο αποτέλεσμα αντάξιο των προσδοκιών. Η εταιρεία με την πολυετή εμπειρία και την συνεχή τεχνική κατάρτιση εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους και εξελιγμένα υλικά ώστε ο εσωτερικός αλλά και ο περιβάλλον χώρος του κτιρίου τουριστικής εκμετάλλευσης να διακρίνεται για την πρωτοτυπία και την υψηλή αισθητική του. Η εμπορική εικόνα του ξενοδοχείου ενισχύεται από την λειτουργικότητα και την αισθητική, όπως προκύπτει από τα στάδια της μελέτης που αναλύονται παρακάτω: 

1. Προμελέτη

Αν πρόκειται για την κατασκευή μιας ξενοδοχειακής μονάδας, η επιλογή του ακινήτου δεν μπορεί να γίνεται μόνο βάση του κόστους. Ο ειδικός συνυπολογίζοντας την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, τους κυκλοφοριακούς άξονες κίνησης των ατόμων, τις προδιαγραφές για αδειοδότηση, εκφράζει την τεχνική του εκτίμηση για την καταλληλότητα του ακινήτου. Αν πρόκειται για την ανακαίνιση του ξενοδοχείου, ο ειδικός εκτιμάει τις ανάγκες του χώρου για αναβάθμιση και ανανέωση, τόσο λειτουργικά όσο και αισθητικά.

2. Αποτύπωση

Λόγω της μεγάλης έκτασης του ακινήτου, το τοπογραφικό διάγραμμα και το φωτογραφικό υλικό αποτελεί την βάση πάνω στην οποία προχωράει ο σχεδιασμός. Βέβαια σε περίπτωση ανακαίνισης μέρους των τουριστικών καταλυμάτων, διενεργείται επιμέτρηση των χώρων που τίθενται προς μελέτη για την ακριβή εφαρμογή της εξατομικευμένης πρότασης.

3. Σχεδιαστική πρόταση

Η εικόνα του ξενοδοχείου καθορίζεται από την γεωμετρία του κτιρίου, τον σχεδιασμό του περιβάλλοντος χώρου, την μορφή και εργονομία του χώρου υποδοχής – αναμονής, της τραπεζαρίας και των δωματίων. Διαφορετικοί τύποι δωματίων εξυπηρετούν την αισθητική αντίληψη και την οικογενειακή κατάσταση ποικίλων πελατών. Έτσι η οικονομική ευρωστία κάθε φιλοξενούμενου του επιτρέπει να δέχεται ανάλογης ποιότητας παροχές και διευκολύνσεις, τόσο σε σχέση με τα δωμάτια όσο και με τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στο ξενοδοχείο.

4. Ενεργειακή αναβάθμιση

Οι ενεργειακές ανάγκες της ξενοδοχειακής μονάδας αφορούν κυρίως την θέρμανση – ψύξη και επηρεάζονται από τις εποχές αλλά και την σπατάλη των πελατών. Ένα σύνολο επεμβάσεων, δομικών και ηλεκτρομηχανολογικών, μελετούνται και προτείνονται με σκοπό την μείωση των ενεργειακών αναγκών και την άνεση των διαμενόντων.

5. Διακόσμηση

Η παρουσίαση μιας σύγχρονης εικόνας του ξενοδοχείου έχει άμεση με την ανταποδοτικότητα. Η στιλιστική διακόσμηση στηρίζεται στις τάσεις της αγοράς, στις παραδόσεις τις περιοχής, στις ανάγκες του χώρου και τις προτιμήσεις του επιχειρηματία. Καινοτόμα υλικά, αποχρώσεις, κατασκευές δειγματίζονται έως ότου σχηματιστεί η μοναδική ταυτότητα της ξενοδοχειακής μονάδας.

6. Φωτορεαλισμός

Η εφαρμογή της κεντρικής ιδέας, η μορφολογία του κτιρίου, η διαρρύθμιση και η λειτουργικότητα των διαφορετικών χώρων, η διακόσμηση και ο επικοινωνιακός χαρακτήρας του ξενοδοχείου παρουσιάζονται σε φωτορεαλιστικές εικόνες για την πληρέστερη αντίληψη της προτεινόμενης λύσης.

7. Μελέτη φωτισμού

Η μελέτη φωτισμού στοχεύει στην δημιουργία άνετης και φιλικής ατμόσφαιρας σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, ανάλογα με τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στον καθένα χωριστά. Ο κατάλληλος φωτισμός δημιουργεί το αίσθημα ασφάλειας, προκαλεί θετικές σκέψεις και αναβαθμίζει την διάθεση. Παράλληλα όμως συμβάλει στην εξοικονόμηση ενέργειας. Χάρη στα σύγχρονα συστήματα φωτισμού και στις οργανωμένες στρατηγικές ο σχεδιασμός του οδηγεί σε εντυπωσιακά αποτελέσματα με σημαντική εξοικονόμηση της καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας.

8. Προϋπολογισμός και χρονοδιάγραμμα

Εκτός από την εγγύηση του αποτελέσματος σε σχέση με την μορφή του, η εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης μελέτης για το σύνολο του έργου δίνει στον επενδυτή τον έλεγχο του κόστους και του χρόνου εφαρμογής της. Η κοστολόγηση των υλικών και των εργασιών γίνεται σε συνεργεία με την σύνταξη ενός αναλυτικού χρονοδιαγράμματος για βέλτιστη εφαρμογή της μελέτης.