Κρεοπωλεία

Οι οικονομικές δυσχέρειες της σύγχρονης εποχής και ο αυξημένος ανταγωνισμός μεταξύ των λιανικών σημείων πώλησης κρεάτων και των μεγάλων σούπερ μάρκετ απαιτούν τον επαναπροσδιορισμό των μεθόδων προβολής και πώλησης των αγαθών σε έναν φιλικό και καλαίσθητο περιβάλλον με χαρακτήρα και ταυτότητα. Η κατασκευή ή ανακαίνιση κρεοπωλείου σύμφωνα με μια ολοκληρωμένη μελέτη σχεδιασμού τονώνει την επαγγελματική εικόνα της επιχείρησης και επιλύει τις λειτουργικές ανάγκες του χώρου αυξάνοντας την εμπορικότητά του.  

Ο σχεδιασμός είναι μια διαδικασία πολύπλευρη που απαιτεί εμπειρία, γνώσεις και τεχνική κατάρτιση. Στο πλευρό του κρεοπώλη βρίσκεται η Innovo Constructions παρέχοντας συμβουλές, οργάνωση, καθοδήγηση και εκπονώντας την ιδανική μελέτη που εκφράζει την κάθε επιχείρηση χωριστά. Θέτοντας ως βάση σχεδιασμού τις απαιτήσεις του κρεοπώλη και τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών «βλέπει» στο μέλλον στοχεύοντας στην αύξηση του πελατειακού κοινού και στην ενίσχυση των πελατειακών δεσμών. Η δημιουργία επενδύσεων με αξία που να εμπνέει και να κερδίζει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού οδηγεί στην επιχειρηματική επιτυχία. 

Πώς όμως η Innovo Constructions εξατομικεύει τις προτεινόμενες λύσεις και καλύπτει τις προσδοκίες του κρεοπώλη; Παρακάτω φαίνονται τα στάδια που ακολουθεί για ένα οργανωμένο και ελκυστικό αποτέλεσμα: 

1. Προμελέτη

Η τοποθεσία του ακινήτου, τα ανταγωνιστικά πλαίσια στα οποία πρόκειται να κινηθεί, οι καταναλωτικές συνήθειες του στοχευόμενου αγοραστικού κοινού, η υπάρχουσα κατάσταση του χώρου, τόσο γεωμετρικά όσο και κατασκευαστικά, επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το επίπεδο δυσκολίας στην επέμβαση για την κατασκευή και τις ανάγκες για διαφορετικότητα προσελκύοντας νέους πελάτες. Η Innovo Constructions λαμβάνοντας όλες τις παραπάνω παραμέτρους συμβουλεύει τον επιχειρηματία για μια αποδοτική επένδυση.

2. Αποτύπωση

Ο ειδικός ανακαλύπτει τις πραγματικές ανάγκες και στόχους του κρεοπωλείου σε ραντεβού που γίνεται στο ακίνητο μελέτης. Η φωτογραφική αποτύπωση και η επιμέτρηση του χώρου επιτρέπει την προσαρμογή της δημιουργικής λύσης στο εκάστοτε κατάστημα.

3. Σχεδιαστική πρόταση

Η δημιουργική ομάδα αποτυπώνει σε σχέδια την πρόταση εφαρμογής εξασφαλίζοντας άριστη διαρρύθμιση και λειτουργικότητα τόσο στην βιτρίνα όσο και στον χώρο πώλησης. Η διευκόλυνση της ροής της κίνησης σε συνδυασμό με εφαρμογή τεχνικών εμπορικής αρχιτεκτονικής προκαλούν την αποσυμφόρηση πολυσύχναστων σημείων και την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών. Ο εκσυγχρονισμός του κρεοπωλείου καθιστά σαφές ότι ο κρεοπώλης διαθέτει όλον τον απαραίτητο εξοπλισμό για την άρτια ψύξη και συντήρηση του εμπορεύματός του.

4. Διακόσμηση

Η διαφορετικότητα εισάγει το κρεοπωλείο δυναμικά στον ανταγωνισμό. Έτσι η ιδέα υλοποίησης περιλαμβάνει σύγχρονα υλικά και νέες μεθόδους κατασκευής  που συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους με σκοπό την ολοκλήρωση της εικόνας του κρεοπωλείου. Ο δειγματισμός υλικών, χρωμάτων, εξοπλισμού του καταστήματος φέρνει την πρόταση πιο κοντά στην αντίληψη του επενδυτή και στην πραγματικότητα.

5. Φωτορεαλισμός

Οι φωτορεαλιστικές εικόνες εκφράζουν με έναν πολύ επικοινωνιακό και ολοκληρωμένο τρόπο την ιδέα υλοποίησης, τόσο σε διακοσμητικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο. Η διαφορετικότητα μέσω του εκσυγχρονισμού και της καινοτομίας, η συνοχή και η απόδοση του συνόλου αναβαθμίζουν την αξία του εμπορεύματος αναδεικνύοντάς το και προωθώντας το στις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών.

6. Μελέτη φωτισμού

Τα συστήματα φωτισμού εξελίσσονται ανταποκρινόμενα στην σύγχρονη αρχιτεκτονική και τις ανάγκες της αγοράς. Το φως λειτουργεί ως βασικό εργαλείο σχεδιασμού στην αισθητική και στην πρωτοτυπία. Έτσι εφαρμόζοντας μια λεπτομερή μελέτη φωτισμού ανάλογη των απαιτήσεων του χώρου, εξασφαλίζεται η οπτική άνεση αναδεικνύοντας τις υπηρεσίες και το εμπόρευμα του κρεοπωλείου.

7. Merchandising

Η εφαρμογή τεχνικών merchandising έχουν ως στόχο το στήσιμο του ιδανικού σκηνικού όπου οι κατάλληλοι συνδυασμοί των προϊόντων, του χώρου προβολής και της ατμόσφαιρας παρακινούν το κοινό σε αυξημένες αγορές. Η οργάνωση και εκμετάλλευση της εκθεσιακής δυναμικότητας και η υιοθέτηση ευκρινών σημάνσεων επηρεάζουν καταλυτικά τις επιλογές των πελατών και την ενίσχυση των πελατειακών δεσμών.

8. Προϋπολογισμός και χρονοδιάγραμμα

Η ολοκληρωμένη μελέτη επιτυγχάνει την τόνωση του επαγγελματικού προφίλ του κρεοπωλείο σε σχεδιαστικό επίπεδο. Για την εξασφάλιση του επενδυτή ώστε να έχει τον έλεγχο του έργου του, πριν την έναρξη των εργασιών συντάσσεται μια αναλυτική κοστολόγηση και χρονοδιάγραμμα σύμφωνα με το οποίο θα κυλήσει ομαλά η κατασκευή του κρεοπωλείου.