Κοσμηματοπωλεία

Όταν ο άνθρωπος σκέφτεται ένα κοσμηματοπωλείο το μυαλό του νοητά συνδέεται με εικόνες ομορφιάς, λάμψης και χλιδής. Το περιβάλλον αποτελεί το κατάλληλο υπόβαθρο που κοσμεί το πολύτιμο εμπόρευμα. Επομένως είναι αναγκαίο ο χώρος και η βιτρίνα που φιλοξενούν τα κοσμήματα να είναι υψηλής αισθητικής συμβάλλοντας στην ανάδειξη όλου του εμπορεύματος. H Innovo Constructions με γνώμονα πάντα τις ιδιαίτερες ανάγκες κατασκευής και προβολής του κάθε κοσμηματοπωλείου σχεδιάζει και διακοσμεί χώρους ελκυστικούς και λειτουργικούς που συμβάλουν στην αύξηση των πωλήσεων. 

Η λεπτομερής μελέτη και η εξαιρετική ποιότητα της κατασκευής εξασφαλίζει την ελκυστικότητα, την λειτουργικότητα και την ευημερία του καταστήματος σε θέματα ασφαλείας. Είναι γεγονός πως το κοσμηματοπωλείο είναι ένας από τους πιο ευάλωτους κλάδους της εποχής, λόγω της μεγάλης αξίας των προϊόντων. Η υψηλή αξία και η διαχρονικότητα των πολύτιμων μετάλλων και λίθων αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση για επίδοξους διαρρήκτες και ληστές. Για τον λόγο αυτό μέσα στην μελέτη συμπεριλαμβάνονται ενισχυμένες επενδύσεις, τοποθέτηση πόρτας τύπου τραπέζης και πολλά άλλα εκσυγχρονισμένα συστήματα νέας τεχνολογίας. Η μετατροπή όμως του χώρου πώλησης σε φρούριο γίνεται όσο είναι δυνατόν με διακριτικότητα, υπακούοντας στην μοναδική ταυτότητα διακόσμησης της επιχείρησης, σύμφωνα με τα παρακάτω στάδια: 

1. Προμελέτη

Η επιλογή του κατάλληλου ακινήτου για την κατασκευή κοσμηματοπωλείου αποτελεί μια στρατηγική επένδυση που χρήζει ιδιαίτερης σημασίας. Ο ειδικός, έχοντας χρόνια εμπειρίας και υψηλή τεχνική κατάρτιση, μπορεί να συμβουλέψει τον επιχειρηματία ώστε η κατάσταση και το μέγεθος του ακινήτου, η τοποθεσία και οι καταναλωτικές συνήθειες της περιοχής να αποτελούν έδαφος εύφορο για την άνθιση του κοσμηματοπωλείου του.

2. Αποτύπωση

Το ακίνητο της επιχείρησης, από την στιγμή που επιλέγεται και η ανάθεση μελέτης δίνεται στην Innovo Constructions, γίνεται ο δικός της χώρος. H εκτενής φωτογράφηση και η λεπτομερής επιμέτρηση αποτελεί την βάση πάνω στην οποία θα εξελιχθεί η μελέτη εκμεταλλευόμενη κάθε τετραγωνικό του χώρου.

3. Σχεδιαστική πρόταση

Η εργονομική διαρρύθμιση που καλύπτει τις λειτουργικές και εμπορικές ανάγκες τις επιχείρησης οδηγεί σε εξατομικευμένο εξοπλισμό και επίπλωση είτε πρόκειται για κατασκευή είτε για ανακαίνιση κοσμηματοπωλείου. Η γρήγορη εύρεση των κοσμημάτων γίνεται μέσω της κατηγοριοποίησης ενώ παράλληλα διατηρείται η οργάνωση και η τάξη. Συγχρόνως, σε αυτό το στάδιο, δίνεται προσοχή στον διακριτικό σχεδιασμό των μέτρων ασφαλείας για την εξασφάλιση του εμπορεύματος και του πωλητή όλο το 24ωρο.

4. Διακόσμηση

Το κοσμηματοπωλείο αρχίζει να διαφοροποιείται αποκτώντας χαρακτήρα και ξεχωριστό ύφος. Ο δειγματισμός των υλικών κατασκευής και των αποχρώσεων φέρνει την πρόταση ένα βήμα πιο κοντά στην πραγματικότητα. Έτσι εξασφαλίζεται το επιθυμητό αποτέλεσμα που καλύπτει τις φιλοδοξίες του επενδυτή και όλες τις προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη επιχείρηση με ταυτότητα.

5. Φωτορεαλισμός

Ο κοσμηματοπώλης αντιλαμβάνεται το υψηλό σύστημα αξιών που διέπουν την πρόταση εφαρμογής μέσω φωτορεαλιστικών εικόνων και τρισδιάστατων σχεδίων. Έτσι έχει την δυνατότητα, σε σχεδιαστικό ακόμα επίπεδο, να προχωρήσει στις δικές του τροποποιήσεις μέχρι την τελική αποδοχή της πρότασης.

6. Μελέτη φωτισμού

Ο φωτισμός αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα προώθησης των πολύτιμων μετάλλων όπως του χρυσού, του λευκόχρυσου αλλά και των πολύτιμων λίθων. Ο χρυσός και ο χαλκός φωτίζονται διαφορετικά από την πλατίνα και το ασήμι ώστε να αναδεικνύονται και να αποφεύγονται οι οφθαλμαπάτες. Ο εμπορικός φωτισμός δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες άνεσης και επικοινωνίας συμβάλλοντας στην προσέλκυση των πελατών προκειμένου να εξετάσουν το εμπόρευμα και να κάνουν τις επιλογές τους.

7. Merchandising

Ο κυριότερος λόγος που ο άνθρωπος φοράει κοσμήματα είναι ο στόχος του για διαφοροποίηση από τους συνανθρώπους του. Επομένως το σωστό merchandising που ενδυναμώνει τον χαρακτήρα του κάθε κοσμήματος και το προβάλει ως την ιδανική πρόταση για το κάθε άτομο κερδίζει τις εντυπώσεις και οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων.

8. Προϋπολογισμός και χρονοδιάγραμμα

Με την ολοκλήρωση των σχεδίων και της μελέτης, ο επιχειρηματίας έχει πλέον στην κατοχή του όλα τα εφόδια για την πραγματοποίηση του οράματός του. Η εφαρμογή της μελέτης μέσω της αναλυτικής κοστολόγησης υλικών και εργασιών σε συνάρτηση με ένα λεπτομερές χρονοδιάγραμμα δίνει στον κοσμηματοπώλη τον πλήρη έλεγχο της επένδυσής του.