Κομμωτήρια

Η ομορφιά είναι το κατεξοχήν χαρακτηριστικό που αντιπροσωπεύει ένα κομμωτήριο, έναν χώρο αισθητικής. Το κάλλος του χώρου συμβάλει στην ενίσχυση των πελατειακών δεσμών καθώς η υψηλή αισθητική του επιχειρηματία γίνεται αντιληπτή σε όλους τους τομείς της εργασίας του, τόσο στον χώρο όσο και στην περιποίηση του ατόμου. Επομένως είναι αναμενόμενο η φιλοξενία των δραστηριοτήτων να γίνεται σε ένα καλαίσθητο περιβάλλον ανεβάζοντας την διάθεση και χαλαρώνοντας το κοινό. 

Η αποδοτική ένταξη του καταστήματος στον συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό επιτυγχάνεται με την μοναδική του ταυτότητα, τον εργονομικό του σχεδιασμό, την ελκυστικότητα, την εμπορικότητά και την εξυπηρετικότητά του. Η συνεργασία του επιχειρηματία με την Innovo Contructions για την μελέτη, κατασκευή και ανακαίνιση του κομμωτηρίου ή του χώρου αισθητικής είναι το κλειδί της επιτυχίας. Το καταρτισμένο και έμπειρο εργατικό δυναμικό της εταιρείας δίνει λύσεις πρωτότυπες και εξατομικευμένες στην προσωπικότητα του επενδυτή και στην μορφή του ακινήτου. Μέσα από την μελέτη, της οποίας τα στάδια αναλύονται παρακάτω, το όραμα παίρνει μορφή, αποτυπώνεται σε σχέδια και εικόνες, έτοιμο για πραγματοποίηση: 

1. Προμελέτη

Ο έμπειρος ειδικός της εταιρείας γνωρίζοντας τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς μπορεί να εικάσει το εύρος των εργασιών και την αποδοτικότητα της επιχείρησης   κρίνοντας την θέση και την κατάσταση του ακινήτου σε σχέση την εταιρική ταυτότητα που έχει στο μυαλό του ο επιχειρηματίας. Έτσι ο επιχειρηματίας έχει παρατεταμένα μπροστά του όλα τα δεδομένα ώστε να αποφασίσει για την καταλληλότητα του ακινήτου σε σχέση με την επένδυσή του.

2. Αποτύπωση

Η μεταφορά του ακινήτου στα σχεδιαστικά εργαστήρια γίνεται μέσω της λεπτομερής φωτογράφισης και της αναλυτικής επιμέτρησής του. Έτσι η δημιουργική ομάδα έχοντας πλήρη αντίληψη της υπάρχουσας κατάστασης μπορεί να θέσει τις βάσεις πάνω στις οποίες θα προσαρμοστούν οι ανάγκες και θα εξελιχτεί η ιδέα της πρότασης.

3. Σχεδιαστική πρόταση

Κατά τον σχεδιασμό, ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην διαρρύθμιση των χώρων για την διευκόλυνση της κίνησης, τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων. Η παράλληλη κόμμωση πολλών ατόμων γίνεται με διακριτικότητα και αμεσότητα χάρη στον εργονομικό σχεδιασμό όλων των θέσεων εργασίας. Ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης η περιποίηση των άκρων διενεργείται σε ειδικές θέσεις που διευκολύνουν τον εργαζόμενο και χαλαρώνουν τον πελάτη.

4. Διακόσμηση

Η υψηλή αισθητική, η ευελιξία των χώρων και των κατασκευών και η λειτουργική εργονομία συντελούν στην επίτευξη της κεντρικής ιδέας της πρότασης. Η οικειότητα και η άνεση της ατμόσφαιρας προκαλεί την πεποίθηση ότι το κοινό μπορεί να επισκέπτεται συχνά το κατάστημα ώστε να δέχεται τους καλλωπισμούς και τις περιποιήσεις που αναζητάει και του αρμόζουν. Το επιθυμητό ύφος καθορίζεται έπειτα από δειγματισμό των χρωμάτων και των υλικών ώστε το αποτέλεσμα να εκφράζει πλήρως τον επιχειρηματία.

5. Φωτορεαλισμός

Η απεικόνιση της τελικής πρότασης γίνεται σε φωτορεαλιστικές εικόνες αντανακλώντας τον χαρακτήρα και τον επαγγελματισμό της επιχείρησης. Στόχος είναι το νέο ή ανακαινισμένο κομμωτήριο/κέντρο αισθητικής να κερδίζει της εμπιστοσύνη των πελατών με την πρώτη ματιά.

6. Μελέτη φωτισμού

Το νέο ύφος και η μοναδική ταυτότητα του χώρου αναδεικνύονται από τον φωτισμό, ενώ παράλληλα το εκσυγχρονισμένο ύφος του χώρου πρεσβεύει την φιλοσοφία του επιχειρηματία για την επιχείρησή του. Ο ομοιόμορφος φωτισμός του ακινήτου διασφαλίζει την οπτική άνεση των ατόμων, ενώ ποικίλες πηγές φωτισμού δημιουργούν την φιλική ατμόσφαιρα. Οι θέσεις εργασίας, ανάλογα με τις απαιτήσεις, διαθέτουν μεγαλύτερη φωτεινότητα για να διευκολύνονται οι εργαζόμενοι στο απαιτητικό τους έργο.  Φυσικά ο φωτισμός ευνοεί την πιστή απόδοση των πραγματικών αποχρώσεων των χρωμάτων και των βαφών μαλλιών.

7. Merchandising

Το σκηνικό της βιτρίνας και ο επικοινωνιακός της χαρακτήρας αποτελούν το πιο σημαντικό τομέα στην κατασκευή του κομμωτηρίου και του χώρου αισθητικής που εφαρμόζονται τεχνικές merchandising. Παράλληλα στον εσωτερικό χώρο το merchandising συμβάλει στην δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος για την προβολή του εμπορεύματος.

8. Προϋπολογισμός και χρονοδιάγραμμα

Μετά το πέρας της μελέτης η Innovo Constructions προχωράει στην αναλυτική κοστολόγηση των εργασιών και στην σύνταξη χρονοδιαγράμματος. Έτσι ο επιχειρηματίας έχει τον πλήρη έλεγχο της επένδυσής του με εγγύηση αποτελέσματος τόσο οικονομικά όσο και χρονικά.