Διάφορα

Η μελέτη για την κατασκευή ή την ανακαίνιση επαγγελματικού χώρου στοχεύει στην βέλτιστη επικοινωνία μεταξύ του επιχειρηματία και του πελατειακού κοινού χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και κατανόησης. Η ελκυστικότητα και η λειτουργικότητα δρα καταλυτικά στην ψυχοσύνθεση και στην σωματική κατάσταση του καταναλωτή διευκολύνοντας τον στις αγορές του. Η αρχιτεκτονική και η διακόσμηση της πρόσοψης ή της βιτρίνας, που αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου χώρου, κεντρίζει το ενδιαφέρον του περαστικού οδηγώντας το βλέμμα στα σημεία πώλησης. Η εμπορική αρχιτεκτονική με την σειρά της επηρεάζει ασυνείδητα τον πελάτη για αυθόρμητες επιλογές και αυξημένες αγορές. 

Είτε πρόκειται για έναν επαγγελματικό χώρο λιανικής πώλησης, όπως κατάστημα λευκών ειδών, κινητών, καλλυντικών, βιβλίων ή γλυκών, είτε πρόκειται για την κατασκευή κτιρίου με σκυρόδεμα ή μεταλλικού, η Innovo Constructions έχει την λύση. Η εταιρεία με την μακροχρόνια εμπειρία και την συνεχή τεχνική κατάρτιση διαθέτει μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στην κατασκευή και ανακαίνιση επαγγελματικού χώρου δίνοντας αξία στην επένδυση. Η μοναδική ταυτότητα και η εικόνα της επιχείρησης αντιπροσωπεύει πλήρως τον χαρακτήρα του επιχειρηματία και προκύπτει από την εκπόνηση μιας ολοκληρωμένης μελέτης, όπως περιγράφεται παρακάτω:

1. Προμελέτη

Πριν την ενοικίαση ή αγορά του ακινήτου, η επίσκεψη της εταιρεία στον χώρο μπορεί για τον επιχειρηματία να αποβεί πολύ προσοδοφόρα. Ο ειδικός διαθέτει όλα τα εφόδια για την εκτίμηση του ακινήτου, τόσο κατασκευαστικά όσο και εμπορικά. Παράλληλα μπορεί να εντοπίσει κατασκευαστικές αστοχίες στην υπάρχουσα κατάσταση του χώρου που χρήζουν αποκατάστασης και ενδεχομένως να αυξήσουν τον προϋπολογισμό του έργου.

2. Αποτύπωση

Βάση μιας επιτυχημένης μελέτης αποτελεί η αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης με ακρίβεια και συνέπεια. Έτσι μέσα από την λεπτομερή επιμέτρηση και την διεξοδική φωτογράφιση του ακινήτου η δημιουργική ομάδα αναπαριστά πλήρως τον χώρο μελέτης και στη συνέχεια προχωράει στην εξατομικευμένη προσέγγιση των σχεδιαστικών λύσεων.

3. Σχεδιαστική πρόταση

Βασική προϋπόθεση για μια άρτια μελέτη είναι η ουσιαστική επικοινωνία των μελετητών με τον επιχειρηματία. Οι σχεδιαστές φιλτράρουν τις ανάγκες του εργοδότη, τις προσαρμόζουν στις προδιαγραφές του ακινήτου και δημιουργούν έναν επαγγελματικό χώρο λειτουργικό, οικείο και φιλόξενο για πελάτες και εργαζόμενους.

4. Διακόσμηση

Η κεντρική ιδέα διακόσμησης συμβάλει στην σύνθεση την μοναδικής ταυτότητας της επιχείρησης. Η επιλογή των κατάλληλων για την κατασκευή υλικών, χρωμάτων, υφών γίνεται έπειτα από δειγματισμό τους, φέρνοντας με αυτόν τον τρόπο την πρόταση πιο κοντά στην πραγματικότητα.

5. Φωτορεαλισμός

Οι μελετητές υιοθετώντας τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών, σχεδιάζουν την πρόταση μελέτης αρχικά σε δισδιάστατα σχέδια, έπειτα σε τρισδιάστατα και τέλος συνθέτουν τις φωτορεαλιστικές εικόνες. Σε αυτές παρουσιάζεται ο επαγγελματικός χώρος όπως προτείνεται να κατασκευαστεί ή να ανακαινιστεί, με όλο τον εξοπλισμό, τα διακοσμητικά στοιχεία, τις αρχιτεκτονικές μορφές.

6. Μελέτη φωτισμού

Ο ιδανικός συνδυασμός χρωμάτων και επίπλων όμως δεν αρκεί για έναν ελκυστικό χώρο. Το στοιχείο που δημιουργεί αυτό που ονομάζουμε ειδοποιό διαφορά είναι ο φωτισμός. Η τελειοποίηση της πρότασης καθορίζεται από την μελέτη φωτισμού. Κομψότητα, άνεση, ηρεμία, φιλικότητα δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον για το κοινό και τους εργαζόμενους, αποδίδοντας στους χώρους τον χαρακτήρα και την ατμόσφαιρα που τους αξίζει.

7. Merchandising

Η συνοχή της υψηλής αισθητικής δημιουργεί μια ενιαία εικόνα στο μυαλό του πελάτη. Η εικόνα αυτή ενισχύεται με εμπορικά στοιχεία, τεχνικές merchandising, σύμφωνα με τις οποίες στήνεται το προσοδοφόρο σκηνικό. Ξεκινώντας από επεμβάσεις στον εξωτερικό περιβάλλον, στις όψεις και στις βιτρίνες και συνεχίζοντας στους χώρους πώλησης, σύναψης επαγγελματικών σχέσεων και εξυπηρέτησης πελατών, ο επαγγελματικός χώρος γίνεται πιο επικοινωνιακός παροτρύνοντας τον καταναλωτή σε αυθόρμητες αγορές.

8. Προϋπολογισμός και χρονοδιάγραμμα

Ο επιχειρηματίας αποκτάει τον πλήρη έλεγχο του έργου όχι μόνο μέσα από το επιθυμητό τελικό αποτέλεσμα της κατασκευής, αλλά και μέσα από την τήρηση του χρονοδιαγράμματος εργασιών και την κοστολόγησή του. Έτσι, μετά το πέρας της κατασκευής, ο επενδυτής μένει ικανοποιημένος από όλους τους τομείς που απαρτίζουν την αποπεράτωση ενός έργου.