Το design και η αρχιτεκτονική του φαρμακείου

INNOVO CONSTRUCTIONS: Πως η αρχιτεκτονική του φαρμακείου σας θα εμπνεύσει τον πελάτη μέσα από την φιλική και ζεστή ατμόσφαιρα ενός καλαίσθητου χώρου!

Οι ανακατατάξεις και οι αναθεωρήσεις στο επάγγελμα του φαρμακοποιού είναι συνεχείς την σημερινή εποχή. Ο ρόλος του φαρμακείου αλλάζει, προσαρμοζόμενο στην δύσκολη καθημερινότητα. Πολλοί φαρμακοποιοί διαισθανόμενοι και αντιλαμβανόμενοι τις νέες τάσεις, αναλαμβάνουν δράση!

Η επίσκεψη σε ένα φαρμακείο δεν γίνεται μόνο για την αντιμετώπιση μιας αρρώστιας, αλλά η εικόνα του ευ ζην και της ομορφιάς προωθείται μέσα από την υγεία και την ευεξία. Ο φαρμακοποιός έρχεται κοντά στον πελάτη, παρέχοντάς του συμβουλές σε θέματα υγείας, ομορφιάς ή διατροφής μέσα σε φιλική ατμόσφαιρα. Η σχέση που αναπτύσσεται είναι εμπιστευτικού χαρακτήρα. Το φαρμακείο πρέπει να συνδυάζει ένα χώρο «εμπορικό» με έναν πιο «συμβουλευτικό» και απομακρυσμένο από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Η ανανέωση του καταστήματος μπορεί να επιτευχθεί είτε με μικρές παρεμβάσεις είτε με την ολική μεταφορά ή ανακαίνιση του φαρμακείου. Η πρώτη εντύπωση έρχεται από μια καλαίσθητη και πρωτότυπη βιτρίνα ή πρόσοψη. Όταν ο πελάτης εισέρχεται στον χώρο, αναζητάει και προτιμάει χώρους που του επιτρέπουν την άνετη και ευχάριστη περιήγηση. Είναι αναγκαίο να γίνεται εύκολα διακριτές οι διαφορετικές ομάδες προϊόντων μέσα σε ένα ευρύχωρο εμπορικό τμήμα. Τα πολλαπλά σημεία εξυπηρέτησης βοηθούν στην αμεσότερη προβολή νέων ή εποχιακών ειδών ή προσφορών και στην παροχή ενημέρωσης στον χώρο πώλησης.

Αρχιτεκτονική φαρμακείου

Λειτουργικότητα, εμπορικότητα και αισθητική πρέπει να έχουν την βέλτιστη design και η αρχιτεκτονική του φαρμακείουισορροπία στον κάθε χώρο που σχεδιάζεται. Στην διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων και στην κατασκευή του φαρμακείου δίνεται η νέα του ταυτότητα που θα το κάνει να ξεχωρίσει από το σύνολο. Νέα υλικά, υφές, φωτισμός, συνδυάζονται με την εργονομία και τη μελέτη κίνησης των πελατών και του φαρμακοποιού. Ο εξοπλισμός και οι συρταριέρες φαρμακείου πρέπει να είναι κατασκευασμένα από ανθεκτικά υλικά, καθώς η χρήση τους θα είναι καθημερινή, και στοχεύουν στην βέλτιστη ανάδειξη των προϊόντων. Τα γραφιστικά του φαρμακείου «δένουν» τα διαφορετικά τμήματα, δίνοντας την απαραίτητη έμφαση σε συγκεκριμένα σημεία.

Παράλληλα, δεν πρέπει να αγνοείται η εξέλιξη της τεχνολογίας. Ένα διαδικτυακό κατάστημα βοηθάει στην διαφήμιση του φαρμακείου και στην προώθηση των προϊόντων. Ο υποψήφιος πελάτης ενημερώνεται από μακριά για τις νέες προσφορές, τα νέα προϊόντα και το κόστους τους, κάνοντας τις αγορές του άμεσα και εύκολα.

Η νέα φυσιογνωμία του καταστήματος, η φιλική συμπεριφορά και η άμεση εξυπηρέτηση μένει χαραγμένη στη μνήμη των καταναλωτών. Ως συμπέρασμα, μπορούμε να πούμε ότι η σωστή αρχιτεκτονική του φαρμακείου μπορεί να αναδείξει τον κοινωνικό αλλά και συμβουλευτικό χαρακτήρα του, στην σύγχρονη ανταγωνιστική πραγματικότητα.

Design φαρμακείου