Μια ανακαίνιση ξαναδίνει το «φως» στα καταστήματα οπτικών

Το κομπρεσέρ δουλεύει ασταμάτητα. Σα να έχει βαλθεί να στείλει στα ιατρεία των νευρολόγων τους περίοικους.

Από κάποιο μπαλκόνι κρέμεται σαν τσαμπί η ένοικος προσπαθώντας να καταλάβει τι γίνεται.

Απέναντί της ένα κατάστημα οπτικών γυρίζει σελίδα.

Μέσα σ΄ ένα κουρνιαχτό, η ομάδα των εργατών στέλνει στον κάδο τα απομεινάρια ενός καταστήματος που ολοκλήρωσε τον κύκλο του.

Ε! καιρός ήταν. Για πόσο το άλλοθι περί κρίσης μπορεί να κλείνει τα μάτια σ΄ έναν οπτικό;

Για πόσο ο οπτικός μπορεί να συνεχίσει το θρήνο μπροστά σ΄ένα ταμείο που χάσκει άδειο και σε μια πελατεία ακριβοθώρητη όπως τα λίμιτ απ’ στο χρηματιστήριο;

Η ανακαίνιση στην περίπτωση αυτή φαντάζει σωτηρία, όπως η θεραπεία στην ασθένεια.

Όμως μπροστά στο «λίφτινγκ» ο οπτικός συχνά δειλιάζει.

Είναι σα να βλέπει πορτοφολά να βάζει χέρι στην τσέπη του, ενώ αυτός πασχίζει να επιβιώσει σε φοροκαταιγίδα.

Η προσαρμοστικότητα όμως στις απαιτήσεις της εποχής, υπόσχεται να αποτελέσει τη σωσίβια λέμβο, που θα βγάλει το ναυαγό-οπτικό στον οικονομικό παράδεισο της Εδέμ.

Η ανακαίνιση από τη σωστή εταιρεία δε μοιάζει με κρεματόριο, αλλά με τοκετό που θα φέρει ζωή στην επιχείρηση.

Σύμφωνα με την κατασκευαστική εταιρεία innovo ειδική στο χώρο των ανακαινίσεων, η αύξηση των πωλήσεων στα ανακαινισμένα καταστήματα οπτικών μπορεί να φτάσει έως και 30%!

Στο διαρκή αγώνα της επαγγελματικής επικράτησης, το κατάστημα οπτικών που τινάζει την μπάνκα των πωλήσεων στον αέρα διαθέτει όχι μόνο πλούσιο περιεχόμενο, αλλά και ιλουστρασιόν περιτύλιγμα, πασπαλισμένο με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.

ανακαίνιση οπτικου

Ο οπτικός που θέλει να παραμείνει μάχιμος στο χώρο, έχει υποχρέωση απέναντι στους πελάτες του να τους προσφέρει το καλύτερο. Αλλιώς; Κλάψ΄τα Χαράλαμπε!

Για να μη χαθεί όμως σε αχαρτογράφητη περιοχή στο δρόμο της ανακαίνισης, καλό θα ήταν να ακολουθήσει τον παρακάτω οδηγό:

  • Οπλιστείτε με ιώβεια υπομονή και ξεχυθείτε ως νέοι εξερευνητές σε διαδίκτυο, επαγγελματικούς οδηγούς, χρυσό οδηγό, συναδέλφους και… μέντιουμ ( μόνο αν δεν αποδώσουν τα προηγούμενα) προκειμένου να ανακαλύψετε τη σωστή εταιρεία για την ανακαίνισή σας. Κρατήστε αποστάσεις από εταιρείες που δεν διαθέτουν δικό τους προσωπικό για όλες τις φάσεις του έργου, από τη μελέτη και το σχεδιασμό έως την υλοποίησή του, αλλά παίζουν την κολοκυθιά με εργολάβους και μεμονωμένους επαγγελματίες. Οι τιμές τους τραβάνε την ανηφόρα αυξημένες κατά μέσο όρο 30-40%, γιατί αλλιώς πώς να συντηρηθεί η «πολύτεκνη» οικογένεια των μεσαζόντων;
  • Βάλτε τα …γυαλιά στους συναδέλφους σας ανακαλύπτοντας την εταιρεία που θα σας δώσει αναλυτικό κοστολόγιο για όλες τις φάσεις εργασιών, και δε θα σας μεταμορφώσει σε Μόικαν όταν θα έρθει η ώρα της πληρωμής, θα λάβει υπόψιν της τις ανάγκες σας και τις επιθυμίες σας, θα σας προτείνει λύσεις και εμπνευσμένες ιδέες, θα σας δώσει μια τρισδιάστατη πρόγευση της εικόνας του νέου σας καταστήματος και φιλική τιμή που θα σας επιτρέψει να κάνετε το όνειρο της ανακαίνισης πραγματικότητα.
  • Συγκρίνετε τιμές για ίδιες υπηρεσίες και αναθέστε τη δουλειά στην περισσότερο αξιόπιστη εταιρεία. Εν ανάγκη προσεγγίστε πελάτες τους και πάρτε πληροφορίες για το επαγγελματικό τους προφίλ. Μην ξεχνάτε ότι η ανακαίνιση καταστήματος αποτελεί επένδυση!
  • Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στο σωστό φωτισμό του καταστήματός σας. Κάντε ματ με μία κίνηση αναδεικνύοντας το εμπόρευμά σας και αυξάνοντας τις πωλήσεις σας. Πολλοί από τους πελάτες σας έχουν προβλήματα όρασης και σίγουρα δε θα ήθελαν καμία σχέση με ένα κατάστημα τύπου «το κρυφό σχολειό»!
  • Επιβραβεύστε τον εαυτό σας για τη σκληρή του δουλειά προσφέροντάς του ένα εργασιακό χώρο αντάξιο των προσπαθειών του. Ένα χώρο που θα κάνει εσάς να νιώθετε καλά, τους πελάτες σας καλύτερα και το ταμείο σας; Καλύτερα δε γίνεται!

Μια ανακαίνιση οπτικού