Είναι απαραίτητη η ανακαίνιση καταστήματος στις μέρες μας?

Το ελληνικό κατάστημα διανύει μια περίοδο κρίσης τα τελευταία χρόνια. Η ανταγωνιστικότητα έχει αυξηθεί σε τέτοιο βαθμό που η χαμηλή τιμή με την καλή ποιότητα προϊόντος ή υπηρεσίας δεν επαρκεί για να προσελκύσει έναν πελάτη. Η μελέτη ανακαίνισης εσωτερικών χώρων, καταστημάτων και επαγγελματικών χώρων, σήμερα είναι απαραίτητη περισσότερο από ποτέ.

Ο καταναλωτής έχει πολύ περισσότερες επιλογές στις μέρες μας σε σχέση με το παρελθόν. Οι ανακαινίσεις καταστημάτων αποσκοπούν στην μοναδικότητα ώστε να ξεχωρίσουν από την μάζα παρόμοιων επιχειρήσεων στην τοπική / ευρύτερη αγορά, προσαρμοζόμενα στις ανάγκες του κάθε ιδιοκτήτη και στις τάσης της εποχής. Η ταυτότητα του χώρου εισχωρεί στο υποσυνείδητο του περαστικού προσελκύοντας την προσοχή του ώστε να του εξάψει το ενδιαφέρον να αγοράσει, να αυξήσει την πιστότητά του στο σημείο πώλησης και να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ανάγκη του για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Σε πολλές περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες δεν προχωρούν μόνο σε τμηματικές αλλαγές και η κατασκευή καταστήματος περιορίζεται στην επιδιόρθωση φθορών λόγω παλαιότητας ή και πολλές φορές λόγω εξωτερικών παραγόντων. Μία κακή και μη αντιπροσωπευτική εικόνα του καταστήματος έχει αντίκτυπο στα προϊόντα και στις υπηρεσίες που προσφέρει αποτρέποντας τον πελάτη να εισέλθει στον χώρο.

Η ανανέωση του χώρου επιδράει θετικά στην ψυχολογία των πελατών αλλά και των πωλητών. Ένας χώρος προσεγμένος, καλαίσθητος και καθαρός παρακινεί τον πελάτη να περάσει περισσότερο χρόνο ανάμεσα στα προϊόντα κάνοντας τις επιλογές που προτιμάει. Παράλληλα οι πωλητές νιώθουν περήφανοι για τον χώρο που εργάζονται, με αποτέλεσμα να γίνονται πιο εργατικοί και αποδοτικοί.

Για μια επιτυχημένη ανακαίνιση είναι απαραίτητο ο ιδιοκτήτης να επιλέξει σωστά τους συνεργάτες του. Πριν ξεκινήσουν οι εργασίες καλό είναι να συζητήσει με τον αρχιτέκτονα ή τον διακοσμητή για όλες τις αλλαγές που θα γίνουν στον χώρο και στον εξοπλισμό του καταστήματος ώστε να είναι πιστοποιημένα η επιθυμητή ανακαίνιση καταστήματος πριν αρχίσουν οι εργασίες. Ιδανικό θα ήταν να έβλεπε τα σχέδια και τις προτάσεις σε φωτορεαλιστικές εικόνες ώστε να είναι πιστοποιημένα η επιθυμητή ανακαίνιση καταστήματος. Με αυτόν τον τρόπο θα νιώθει ότι η επένδυσή του και οι κόποι του ανταμείβονται και έχουν αντίκτυπο, πραγματοποιώντας τις δικές του επιθυμίες.

Ανακαίνιση καταστήματος