Μελέτη φαρμακείου στο Νέο Ηράκλειο 

 

Πόσο χρήσιμη είναι μια μελέτη για έναν επαγγελματικό χώρο και για ένα φαρμακείο; Ο φαρμακοποιός στο Νέο Ηράκλειο αντιλαμβανόμενος την αξία της μελέτης και προσδοκώντας την κατασκευή ενός ανταγωνιστικού φαρμακείου απευθύνθηκε στην Innovo Constructions για τη πραγματοποίηση του οράματός του. Έτσι ο φαρμακοποιός είναι πλέον σίγουρος για την επένδυσή του τόσο κατασκευαστικά και χρονικά με την τήρηση χρονοδιαγράμματος όσο και οικονομικά.

Η ομάδα μελέτης ξεκίνησε την εργασία της από την καταγραφή των αναγκών του επιστήμονα και του ακινήτου. Η πλήρης αποτύπωση βοήθησε την βέλτιστη αξιοποίηση όλων των «δυνατόν» σημείων της τοποθεσίας και στην άριστη εργονομική και αισθητική ανάδειξη του φαρμακείου. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον σχεδιασμό των εγκαταστάσεων ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού, ψύξης και θέρμανσης. Η σωματική άνεση και η δημιουργία των ιδανικών συνθηκών οπτικής άνεσης για του εργαζόμενους και τους πελάτες ενισχύθηκε με την εφαρμογή της μελέτης φωτισμού. Έτσι τα φωτιστικά σώματα τοποθετήθηκαν διάσπαρτα στην οροφή, ακολουθώντας έναν νοητό κάνναβο, μοιράζοντας ομοιόμορφα το φως στο φαρμακοπωλείο.

Η εικόνα του φαρμακείου όμως δεν καθορίζεται μόνο από τα προαναφερθέντα. Ο λιτός σχεδιασμός της πρόσοψης επιτρέπει στον περαστικό να έχει πλήρη οπτική επαφή με τον εσωτερικό χώρο. Έτσι όλο το φαρμακείο λειτουργεί ως ένα καλοστημένο σκηνικό ιδανικό για την προσέλκυση των καταναλωτών.

Πρωτότυπα έπιπλα, ευέλικτες βιτρίνες, εργονομικοί πάγκοι εξυπηρέτησης πελατών διακοσμούνται με τα εμπνευσμένα γραφιστικά, αυξάνοντας την εμπορικότητα της επιχείρησης. Γήινες και πράσινες αποχρώσεις δείχνουν την οικολογική ευαισθησία του φαρμακοποιού η οποία αντανακλάται και στα προϊόντα του. Παράλληλη η χρήση του φύλλου και του χαμομηλιού στην διακόσμηση ενισχύει την χαλαρωτική ατμόσφαιρα και την ήρεμη διάθεση.

Το φαρμακείο μέσα από την μελέτη, «βρίσκει» το δικό του μοναδικό ύφος ξεχωρίζοντας και προσελκύοντας το αγοραστικό κοινό. Η ελκυστικότητα της διακόσμησης, ο εργονομικός σχεδιασμός των επίπλων, ο ξεκάθαρος επικοινωνιακός χαρακτήρας, η οργάνωση και η τάξη των προϊόντων αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων και στην επιτυχία της επιχείρησης.